برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

واکنش نامجومطلق به شکست تلخ استقلال

منبع
ايسنا
بروزرسانی
واکنش نامجومطلق به شکست تلخ استقلال

ايسنا/ سرمربي تيم فوتبال استقلال مي‌گويد داور بازي با پاختاکور مي‌توانست يک پنالتي به نفع آبي‌پوشان بگيرد.
 مجيد نامجومطلق، سرمربي تيم فوتبال استقلال شنبه شب در نشست خبري بعد از شکست تيمش برابر پاختاکور و حذف از ليگ قهرمانان اظهار کرد: بازي بسيار خوب و درگيرانه‌اي بود. از نظر بازيکن کمي در مضيقه بوديم. سه بازيکن ما مصدوم بودند و به اين بازي نرسيدند و مجبور به اعمال تغييرات شديم. در حين بازي هم مجبور شديم بازيکنان خوب‌مان را به دليل خستگي مفرط به خاطر تلاش‌شان در بازي‌هاي قبلي، تعويض کنيم.
او ادامه داد: در مجموع با توجه به شرايطي که داشتيم از بازي بازيکنان راضي هستم. آن‌ها حداکثر تلاش‌شان را انجام دادند. خيلي جنگيدند و دويدند. با توجه به مشکلات‌مان بازيکنان زحمت کشيدند. مي‌توانستيم امروز برنده بازي باشيم. اعتقاد من اين است که دو، سه صحنه مشکوک اتفاق افتاد. با توجه به چيزي که ما از روي نيمکت ديديم، داور مي‌توانست يک پنالتي براي ما بگيرد. روي گل اولي که به ما زدند يک مقدار بحث است. بازيکنان اعتقاد دارند در آن صحنه به دفاع فشار وارد کردند و بعد گل زدند. اميدوارم ما اشتباکرده باشيم و تصميمي که داور گرفته است درست باشد. ما مي‌توانستيم برنده بازي باشيم ولي موقعيت‌هاي خوبي را از دست داديم و شکست را پذيرفتيم و بايد با جام خداحافظي کنيم.
او درباره نبودن وريا غفوري در اين بازي هم توضيح داد: او بازيکن بسيار تاثيرگذار و کاپيتان تيم ماست ولي در بازي قبلي به دليل کشيدگي همسترينگش مصدوم شد و در اين بازي نتوانستيم از او استفاده کنيم. ميليچ که او هم بازيکن توانمندي است در اين بازي محروم بود و نتوانستيم از او استفاده کنيم. علاوه بر اين دو، سه بازيکن ديگر ما با وجود آسيب ديدگي و با تلاش فيزوتراپ‌هاي ما، خودشان را لحظه آخر به اين بازي رساندند. متاسفانه ما محدوديت بازيکن داشتيم. امروز بازيکن‌هايي را از زمين بيرون کشيديم که در بازي‌هاي قبلي براي ما بسيار خوب و تاثيرگذار بازي کردند ولي با توجه به خستگي مفرط‌شان مجبور به اين تغييرات شديم. بازيکنان که به زمين آمدند هم خوب کار کردند و ما موقعيت‌هايي به دست آورديم که نتوانستيم استفاده کنيم. در فوتبال بايد تعداد زيادي بازيکن در سطح بالا داشته باشيد. با توجه به اين که بازي‌ها هر سه روز يک بار برگزار مي‌شود اين مساله باعث خستگي بازيکنان شد. فکر مي‌کنم تيم‌هاي ايراني تجربه هر سه روز يک بار بازي کردند را نداشتند. ما از ليگ فرسايشي و بعد از فينال جام حذفي به اينجا آمديم. من از تلاش بازيکنانم راضي هستم.
نامجومطلق در پاسخ به اين پرسش که دليل از دست رفتن موقعيت‌هاي شيخ دياباته چه بود؟ هم توضيح داد: ما تيم خوبي داريم و بازيکنان زحمت زيادي کشيدند ولي فوتبال ورزشي است که هر چه فشار بيش‌تر مي‌شود و خستگي به شما غلبه مي‌کند، تمرکز کم‌تر مي‌شود و قدرت تصميم‌گيري پايين‌تر مي‌آيد و اگر اين موقعيت‌ها در شرايط عادي مسابقه اتفاق مي‌افتاد دياباته بازيکني است که از اين موقعيت‌ها به خوبي استفاده مي‌کند. مطهري و اسماعيلي هم خسته بودند. تعويض‌ها هم به دليل خستگي بازيکنان بود. مسعود ريگي هم تعويض شد؛ بازيکني که از نظر من يکي از بهترين بازيکنان تيم ماست ولي متاسفانه خستگي به او غلبه کرد و ما مجبور شديم براي اين که به تيم انرژي بدهيم او را تعويض کنيم. قطعا اين بازيکنان در شرايط عادي کيفيت‌شان به مراتب بالاتر است و از موقعيت‌ها هم به نحو احسن استفاده مي‌کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره