logo

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد قطر

منبع
مهر
بروزرسانی
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد قطر

مهر/ تيم فوتبال پرسپوليس با کمترين تغيير نسبت به ديدار با الشارجه امارات به مصاف شاگردان ژاوي در السد مي رود.
تيم فوتبال پرسپوليس ساعت ۱۷:۱۰ فردا يکشنبه به مصاف السد قطر در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در ورزرشگاه اجوکيشن سيتي مي‌رود.
سرخپوشان پايتخت که با ۱۰ امتياز صدرنشين گروه C مسابقات شدند توانستند در آخرين ديدار مرحله گروهي مقابل الشارجه امارات چهار گل بزنند تا آمار خود را در اين بخش بهبود ببخشند.
عملکرد ايده‌آل بازيکنان پرسپوليس در اين ديدار باعث شد تا کادر فني اين تيم براي ديدار با السد قطر به فکر ايجاد تغيير نباشد.
حامد لک با وجود مصدوميت از ناحيه کشاله ران پاي خود مي‌تواند اين تيم را براي ديدار با شاگردان ژاوي همراهي کند تا از دروازه سرخ‌ها بار ديگر حفاظت کرده و به دنبال ثبت چهارمين کلين شيت خود در پنجمين بازي باشد.
تنها نگراني پرسپوليس از آخرين وضعيت مصدوميت سعيد آقايي است که مانع از حضور او در تمرينات گروهي ريکاوري سرخ‌ها شد.

در صورتيکه سيامک نعمتي با توجه به مصدوميت خود نتواند براي اين تيم در دفاع راست بازي کند مهدي شيري و کنعاني زادگان جاي او را خواهند گرفت تا سيدجلال حسيني به قلب خط دفاعي اين تيم بازگردد.
قدرت سرزني و سرعت بالاي هافبک‌ها و مهاجمان السد قطر نظير بغداد بونجاح و اکرم عفيف باعث شده تا کادر فني سرخپوشان برنامه ويژه اي را براي مهار پاس‌هاي عمقي به اين بازيکنان در نظر داشته باشند.
ميلاد سرلک، احمد نورالله‌ي، بشار رسن و احسان پهلوان به همراه وحيد اميري هافبک‌هاي پرسپوليس را در اين ديدار تشکيل مي‌دهند و در فاز هجومي قرار است پهلوان و اميري به عيسي آل کثير در خط حمله اضافه شوند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره