logo

آل کثیر – بونجاح؛ جنگ گلزنی مقابل ماشین گلزنی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آل کثیر – بونجاح؛ جنگ گلزنی مقابل ماشین گلزنی

ورزش 3/ مهاجمان دو تيم السد و پرسپوليس قطعا نقش پررنگي در دستيابي به نتيجه براي تيم خود خواهند داشت.
پرسپوليس از ساعاتي ديگر در جدالي حساس برابر السد قطر قرار خواهد گرفت. جايي که يحيي گل محمدي اميدوار است شاگردانش با نمايشي همچون جدال با الشارجه موفق به عبور از اين حريف سرسخت و البته قدرتمندتر نسبت به نماينده امارات شوند.
در اين بازي البته قطعا نقش تعيين کننده برعهده مهاجمان دو تيم خواهد بود؛ عيسي آل کثير در ترکيب پرسپوليس به عنوان تخصصي‌ترين مهاجم حاضر در اردوي سرخ‌ها و در سمت مقابل بغداد بونجاح الجزايري که آماري خيره کننده طي ساليان اخير در السد از خود به جا گذاشته است.
خط حمله قدرتمند السد تا به اينجا مسابقات 14 گل به ثمر رسانده که سهم بغداد بونجاح با دستيابي به 5 گل پررنگ بوده است و در کنار عبدالرزاق حمدالله، تا اينجا بهترين گلزن رقابت‌هاست. مهاجم الجزايري السد که ديدار قبلي تيمش را به دليل محروميت از دست داده بود، سه پاس گل نيز براي هم‌تيمي‌هايش فراهم کرده تا نشان دهد از قدرت بالاي تهاجمي در خط حمله اين تيم برخوردار است.بونجاح در اين تورنمنت 19 شوت به سمت دروازه حريفان شليک کرده که 13تاي داخل چارچوب بوده و به عنوان شوت‌زن‌ترين بازيکن اين رقابت کار سختي مقابل مدافعان پرسپوليس و خصوصا حامد لک قرار خواهد داشت. اين بازيکن تاکنون در تقابل با پرسپوليس نيز موفق به ثبت 3 گل شده است.
آل کثير که تاکنون با پيراهن نفت و پرسپوليس 5 رقابت آسيايي را پشت سر گذاشته، تنها يک گل به نام خود کرده است. با اين حال او طي ديدارهاي اخير نشان داده قادر خواهد بود از موقعيت‌ها به خوبي استفاده کند. او برابر الشارجه اولين گل خود براي پرسپوليس و اولين گل آسيايي و بين المللي‌اش را نيز به ثمر رساند.
يحيي گل محمدي اميدوار است خط مياني تيمش با حضور بشار رسن و احسان پهلوان در اين بازي با برتري مقابل حريف، موقعيت مناسبي براي آل کثير شکل دهند تا در نهايت به نتيجه مطلوب در اين بازي دست يابند و بايد ديد جنگ گلزني ميان آل کثير و بونجاح به سود کداميک خاتمه خواهد يافت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره