logo

رونمایی زلاتان از خودروی جدیدش

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
رونمایی زلاتان از خودروی جدیدش

آخرين خبر/ زلاتان ابراهيموويچ به مناسبت تولدش يک ماشين جديد خريداري کرده است. او که به تازگي 39 ساله شد در صفحه شخصي‌اش در اينستاگرام از ماشين جديدي که خريداري کرده، رونمايي کرد.
به گزارش فوتبالي، ستاره سوئدي روسونري ها يک پورشه 911 Heritage Design Edition خريداري کرده است. او عکس اين ماشين را در اينستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:" تولد زلاتان مبارک" زلاتان در اينستاگرام 44.5 ميليون دنبال کننده دارد. او هنوز نمي‌تواند از ماشين جديدش استفاده کند چرا که به علت ابتلا به ويروس کرونا قرنطينه شده است. مهاجم سوئدي قبلا هم خودرو هاي ديگري به مناسبت تولدش خريده بود. 

زلاتان ابراهيموويچ در ژانويه‌ي گذشته از باشگاه لس آنجلس گلکسي در ليگ آمريکا به ميلان آمد و قراردادي به مدت نيم فصل بست. قرارداد او مجددا به مدت يک‌سال تمديد شده است. مهاجم سوئدي 7 ميليون يورو بابت يک‌سال آينده دستمزد دريافت خواهد کرد. زلاتان ابراهيموويچ چندي پيش در گفتگو با صفحه رسمي باشگاه ميلان در فيسبوک گفته بود:" من مي‌خواستم به خانه برگردم. اکنون مي توانيم کار را شروع کنيم تا حتي نتايج بهتري به دست آوريم. همانطور که هميشه گفته‌ام ، من به اينجا نيامدم که اسطوره شوم ، بلکه براي بدست آوردن نتايج اينجا هستم تا ميلان را به همان جايگاهي که بايد داشته باشد برگردانم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره