برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خبرهای خوب در اردوی استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خبرهای خوب در اردوی استقلال

ورزش 3/ به نظر مي‌رسد استقلالي‌ها فصل بعد نيز ستاره‌هاي خود را در اختيار خواهند داشت.
 اگر چه نگراني‌هاي هواداران استقلال در چند روز اخير بابت وضعيت باشگاه به اوج خود رسيده بود اما اخباري که از درون باشگاه به گوش مي‌رسد حاکي از آن است که هيئت مديره و سرپرست جديد باشگاه توانسته‌اند دغدغه هاي طرفداران را برطرف سازند، هر چند هنوز هيچ اتفاقي قطعي نشده است.
عصر امروز احمد مددي درباره وضعيت دياباته آقاي فصل گذشته‌ي ليگ برتر عنوان کرد: همه مقدمات بازگشت دياباته به استقلال فراهم شده و مطالبات او هم به حسابش واريز شده است. دياباته هم منتظر است تا مجوز خروج از فرانسه‌اش صادر شود. اگر اين اتفاق رخ دهد، دياباته فردا بعد از ظهر راهي دوحه مي‌شود و از آنجا به تهران مي‌آيد.
مددي امروز درباره توافق با ميليچ هم صحبت کرد؛ پس از مدت ها کش و قوس به نظر مي‌رسد استقلالي ها مدافع کروات فصل پيش خود را دوباره فرا مي خوانند و او نيز خواسته‌هاي خود را کاهش داده است. سرپرست استقلال درباره ميليچ گفت: ميليچ قبل از ورود من به باشگاه طي نامه‌اي درخواست فسخ قرارداد کرده بود و ما هم اعلام کرديم اگر دوستدار اين است که دوباره در استقلال ادامه دهد، طي يک درخواست جديد به ما اعلام کند که فسخ منتفي است و من دوست دارم با اين شرايط به استقلال بيايم، ما هم براي آمدن او به ايران برنامه ريزي مي کنيم.
ميليچ هم ساعتي پيش در صفحه اينستاگرام خود خبر از بازگشت به ايران و پيوستن به اردوي استقلال داد تا حرف‌هاي سرپرست باشگاه استقلال را تاييد کند.
هم‌چنين با اعلام مهدي عبديان، ديگر عضو هيئت مديره استقلال، علي کريمي فردا براي مذاکره به ايران بازخواهد گشت. او در اين باره گفت: علي کريمي احتمالا فردا به تهران مي‌آيد. در اين مدت به طور تلفني با کريمي و حضوري با مدير برنامه‌هايش صحبت کرده‌ام. کريمي استقلال را دوست دارد و براي تيم خود زحمت زياد کشيده است. ما هم پيشنهاد خود را به او داده‌ايم و اميدواريم در نهايت اتفاقي رخ دهد که هواداران را خوشحال کند.

هم‌چنين احمد مددي و مهدي عبديان در مصاحبه هاي جداگانه اعلام کردند مطالبات شفر، جپاروف و پاختاکور نهايتا تا اوايل هفته آينده پرداخت خواهد شد تا پنجره نقل و انتقالاتي باشگاه استقلال باز شود.
اگرچه هنوز هيچ کدام از خبرهاي ذکر شده به صورت رسمي اتفاق نيفتاده است، اما استقلالي‌ها مي توانند خوش‌بين باشند تا بعد از چند سال، شاکله‌ي تيم خود را حفظ کرده و ستاره‌اي را در فصل نقل و انتقالات از دست نداده اند.
با حفظ بازيکنان تاثيرگذار فصل گذشته و خريد چند بازيکن براي تقويت تيم، حالا محمود فکري مي تواند با خيال راحت تيم قدرتمند خود را براي کسب عنوان قهرماني هدايت کند؛ اتفاقي که هواداران استقلال بعد از سال‌ها تشنه‌ي آن هستند و به کمتر از آن رضايت نخواهند داد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره