برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رکورد منفی برای رئال مادریدِ زیدان با شکست در لیگ قهرمانان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
رکورد منفی برای رئال مادریدِ زیدان با شکست در لیگ قهرمانان

تسنيم/ شکست خانگي تيم فوتبال رئال مادريد در هفته نخست مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با ثبت يک رکورد منفي بي‌سابقه براي سرمربي اين تيم همراه بود.
به نقل از نشريه اسپورت اسپانيا، هفته نخست مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا براي تيم‌هاي شهر مادريد هفته‌اي تلخ بود و براي رئال مادريد شايد با توجه به شکست‌ خانگي‌اش مقابل تيمي که جزو مدعيان هم نبود، تلخ‌تر.
کهکشاني‌ها که چهارشنبه شب در نيمه اول بازي خانگي‌شان سه گل دريافت کردند، در نيمه دوم توانستند دو گل خورده را جبران کنند اما در نهايت در اولين بازي اروپايي اين فصل‌شان متحمل شکست شدند. اين شکست در حالي در کارنامه آنها ثبت شد که شنبه شب نيز در لاليگا مقابل تيم تازه صعود کرده کاديس متحمل شکست خانگي شدند. به اين ترتيب براي اولين بار رئال مادريد در هر دو دوره مربيگري زين‌الدين زيدان در اين تيم در دو بازي متوالي متحمل شکست خانگي شد. اين در حالي بود که پيش از بازي مقابل کاديس، رئال مادريد در 12 بازي خانگي قبلي‌اش تن به شکست نداده بود.
آمار رئال مادريد مي‌‌تواند از اين بدتر هم بشود چرا که اين تيم شنبه هفته آينده در ديداري خارج از خانه به مصاف بارسلونا مي‌رود و اگر آن بازي را هم ببازد تعداد باخت‌هايش متواليش به سه مورد افزايش پيدا مي‌کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره