برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کاسمیرو روی مسی پنالتی نکرد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کاسمیرو روی مسی پنالتی نکرد

آخرين خبر/ ايتورالده گونزالس کارشناس پزشکي نشريه آس به بررسي صحنه هاي جنجالي  بازي رئال مادريد و بارسلونا پرداخت.
ايتورالده گفت که مارتينز مونوئرا داور ال کلاسيکو در اولين قضاوت خود ميان رئال مادريد و بارسلونا عملکرد خوبي داشته است چرا که توانسته از پس صحنه هاي حساس بازي بر بيايد. صحنه هاي حساس بازي را مرور مي کنيم:
خطاي احتمالي ناچو روي مسي در نزديکي محوطه جريمه در دقيقه 19 : مدافع رئال مادريد پايش را به سمت بازيکن حريف انداخت اما ديدن اين صحنه خيلي مشکل بود چرا که ناچو پايش را روي زمين گذاشت و خيلي سخت بود که برخوردي انجام شود.
کارت زرد به کاسميرو در دقيقه 19 : بازيکن برزيلي پاي راست مسي را زد. کارت زرد به درستي داده شد. مارتينز مونوئرا بر اساس آوانتاژ اجازه ادامه بازي را داد. مسي صحنه را ادامه داد و شوت خود را زد اما بعد از آن بازيکن رئال مادريد کارت زرد گرفت.
بارسلونا مدعي پنالتي کاسميرو روي مسي در دقيقه 28 : از نظر من بازيکن رئال مادريد به خوبي توپ را از بازيکن آرژانتيني گرفت. قطعا پنالتي نبود. کاسميرو توپ را زد و بعد از آن با مسي هم برخورد داشت. نمي توان خطا گرفت چرا که تکل با بي احتياطي يا به صورت عمدي نداشت.
پنالتي احتمالي لنگله روي راموس در وقت اضافه نيمه اول: از نظر من اين صحنه بيشتر از صحنه پنالتي که گرفته شد، پنالتي بود. روي اوت، راموس مي خواست جايگيري داشته باشد و روي تير اول ضربه بزند. لنگله از عقب به سمتش حرکت کرد و با زانوي راستش جلوي حرکت او را گرفت.  اين صحنه بايد پنالتي گرفته مي شد. داور ويديويي بازبيني نکرد چرا که اين يک خطاي فاحش نبود اما پنالتي بود.
پنالتي به سود رئال مادريد در دقيقه 59 : باز هم لنگله و راموس. مدافع مياني با خشونت با بازيکن رئال مادريد برخورد کرد. خشونت وجود داشت اما تداوم نداشت. اين صحنه قابل بحث است اما درک مي کنم که پنالتي گرفته شود. سانچز مارتينز داور ويديويي بازي نبايد از مارتينز مونوئرا مي خواست صحنه را بازبيني کند چرا که اين صحنه را بايد داور در خود بازي تشخيص مي داد. البته لنگله نبايد اين گونه پيراهن بازيکن حريف را مي کشيد چرا که بدين ترتيب به داور اجازه مي داد تا پنالتي بگيرد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره