برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رویایم بارسلونا است اما رئال‌مادرید را هم دوست دارم!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
رویایم بارسلونا است اما رئال‌مادرید را هم دوست دارم!

آخرين خبر/ گابريل منينو هافبک دفاعي 20 ساله پالميراس توانايي حضور در پست دفاع کناري و هافبک مياني را دارد و در سري آ برزيل و جام ليبرتادورس حضور خود را ثابت کرده است.
به گزارش فوتبالي، منينو 20 ساله بازيکن ثابت تيم پالميراس است که در اين فصل 27 بازي در همه تورنمنت ها در تيمش داشته و توانسته يک گل بزند و سه پاس گل بدهد. منينو توانايي حضور در پست هاي مختلف را دارد و همين باعث شده تا در ليست تيته سرمربي برزيل هم قرار بگيرد هر چند که هنوز بازي ملي داشته است.  
منينو در مصاحبه با فاکس اسپورت گفت که بزرگترين رويايش حضور در فوتبال اروپاست و در مورد گزينه هاي محبوبش گفت:" رويايم حضور در بارسلوناست. مسي اسطوره من است. البته پي اس جي و رئال مادريد را هم دوست دارم چرا که در ميان بزرگترين باشگاه هاي دنيا هستند. بزرگ ترين رويايم اين است که در اروپا بازي کنم و اسطوره بزرگ يک تيم اروپايي شوم. در پالميراس سخت تلاش مي کنم تا بتوانم موفق شوم و به هدفم برسم. نمي خواهم که بعد از يک سال همه چيز تمام شود. مي خواهم يک دوران فوتبال طولاني را داشته باشم. برايش سخت تلاش مي کنم. زماني که به يک تيم بزرگ برسم مي خواهم که به عنوان يک اسطوره به آن تيم ملحق شوم و جامها را درو کنم."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر