برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشکل بزرگ پرسپولیس برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
مشکل بزرگ پرسپولیس برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی

خبرآنلاين/ باشگاه پرسپوليس پس از تسويه حساب با برانکو ايوانکوويچ، يک مشکل ديگر نيز براي باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتي خود دارد.

باشگاه پرسپوليس در چند ماه گذشته و در چندين مرحله بخش زيادي از مطالبات يک ميليون و 150 هزار يورويي برانکو ايوانکوويچ را پرداخت کرده است تا در آستانه تسويه حساب با اين مربي کروات باشد.
پرسپوليسي‌ها در آخرين مرحله نيز روز چهارشنبه هفته گذشته 80 هزار يورو به حساب برانکو واريز کردند تا تنها چيزي حدود 40 هزار يورو ديگر از مطالبات اين مربي باقي بماند. در همين زمينه نيز سرخپوشان با ارسال نامه‌اي به وکيل برانکو ايوانکوويچ، خواستار اعلام مابقي مطالبات اين مربي شدند تا ضمن تسويه حساب کامل با برانکو، سريعاً در نامه‌اي به فيفا خواستار باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتي خود باشند، اما پرسپوليسي‌ها براي اين کار علاوه بر تسويه حساب با برانکو، يک چالش مهم ديگر نيز پيش رو دارند.
باشگاه پرسپوليس که در چندين مرحله نسبت به تسويه حساب برانکو دچار تأخير شد، حدود 60 هزار فرانک سوئيس (حدود يک ميليارد و 830 ميليون تومان) بابت هزينه دادرسي و تأخير در پرداخت مطالبات برانکو بايد به فيفا پرداخت کند و تا زماني که اين پول پرداخت نشود، پنجره نقل‌وانتقالاتي باشگاه باز نخواهد شد.
در همين راستا باشگاه پرسپوليس اميدوار است بتواند با نامه‌نگاري با فدراسيون فوتبال، مبلغ 60 هزار فرانک سوئيس را از محل مطالبات فدراسيون فوتبال در فيفا پرداخت کند و مبلغ ريالي اين پول را به حساب فدراسيون فوتبال در داخل کشور واريز کند تا مشکل انتقال پول به حساب فيفا را نداشته باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره