برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مسوت اوزیل برای امور خیریه دست به جیب شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مسوت اوزیل برای امور خیریه دست به جیب شد

ورزش 3/ مسوت اوزيل نيز فعاليت گسترده اي در مبارزه با فقر در انگليس دارد.
مسوت اوزيل در حال سپري کردن روزهاي دشواري در انگليس است و شرايط از نظر فوتبالي به بدترين شکل ممکن براي او پيش مي رود. همين چند روز قبل نام مسوت اوزيل از ليست 25 نفره آرسنال در ليگ برتر خط خورده بود و اين اتفاق در مرد ليگ اروپا نيز مدتي قبل رخ داد.
بسياري رويکرد و نگرش مسوت اوزيل را مورد انتقاد قرار داده و او را بازيکني بي انگيزه خطاب مي کنند که فقط دستمزد فراواني از آرسنال مي گيرد. اما نشريه استاندارد مدعي شد اين هافبک آلماني امور خيرخاوهانه نقش آفريني کرده و روزانه 1400 وعده غذايي براي دانش آموزاني که از استطاعت مالي برخوردار نيستند تهيه مي کند.
اين حرکت مسوت اوزيل در شبکه هاي اجتماعي به شدت مورد توجه قرار گرفته و بسياري از کاربران به ستايش از او پرداخته اند. چندي قبل نيز عروسک نمادين باشگاه آرسنال به علت مشکلات مالي ناشي از شيوع ويروس کرونا از اين باشگاه اخراج شد، اما مسوت اوزيل مدعي شد حاضر است تا زماني که عضو آرسنال باشد دستمزد او را پرداخت کند. مارکوس راشفورد، مهاجم انگليسي و جوان منچستريونايتد در ماه هاي اخير تلاش زيادي براي بهبود وضعيت دانش آموزان بي بضاعت کرده و مسوت اوزيل نيز در حال حاضر به سهم خود در اين امر خير نقش آفريني مي کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره