برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رسول‌پناه بالاخره وسایلش را جمع کرد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
رسول‌پناه بالاخره وسایلش را جمع کرد

آخرين خبر/ مهدي رسول پناه که از سمت مديرعاملي باشگاه پرسپوليس کنار رفته است وسايل شخصي‌اش در دفتر کار خود در اين باشگاه را جمع کرد و در مقابل خبرنگاران و تعدادي از هواداران که مقابل درب باشگاه پرسپوليس بودند، محل باشگاه را ترک کرد.
به گزارش فوتبالي، عمر مديريت مهدي رسول‌پناه هم مانند ايرج عرب و محمد حسن انصاريفرد در پرسپوليس به يک ‌سال نکشيد و هفت ماه پس از انتصاب، رسول پناه هم رفت تا جايش را به يک سرپرست يا مديرعامل ديگر بدهد. 
باشگاهي که قهرمان چهار دوره ليگ برتر و يک دوره جام حذفي و دو سوپرجام شده و دو بار هم فيناليست ليگ قهرمانان آسيا شده است در ۱۰ سال گذشته ۱۲ مدير را به خود ديده است. شايد اگر سرمربي مثل برانکو در پرسپوليس حضور نداشت نيمي از اين موفقيت ها هم بدست نمي آمد اما حالا هم برانکو رفته و هم رسول پناه.
سرپرست مستعفي باشگاه پرسپوليس پس از اينکه هفته گذشته چند فايل صوتي و تصويري از وي در شبکه هاي اجتماعي منتشر شد و حاشيه هاي زيادي را به وجود آورد، با انتشار متني از سمت سرپرستي باشگاه پرسپوليس کناره گيري کرد اما تا امروز به صورت زير پوستي امورات باشگاه را بعد از استعفا مديريت مي کرد.
بعد از رسانه اي شدن اين موضوع در باشگاه پرسپوليس و مذاکره با بشار رسن که ظاهرا آخرين ماموريتش در باشگاه به عنوان سرپرست بود، او وسايلش را در دفتر جمع کرد و پس از خداحافظي با کارمندان باشگاه دفتر مدير عاملي باشگاه پرسپوليس را ترک کرد و پس از خروج از باشگاه بودن گفت و گو با رسانه ها با يک پژو 405 نقره اي، محل باشگاه را ترک کرد. گفته مي شود فردا جلسه اي در وزارت ورزش و جوانان و دفتر مسعود سلطاني فر با حضور اعضاي هيات مديره اين باشگاه برگزار خواهد شد تا سرپرست اين باشگاه معرفي شود. البته رسول پناه هنوز رييس هيات مديره و عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس است و از اين سمتها هنوز استعفا نداده و در جلسات آتي حاضر خواهد شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره