برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حمله راموس به ستاره تنبل!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله راموس به ستاره تنبل!

ورزش 3/ رفتارهاي اخير ايسکو مورد انتقاد سرخيو راموس، کاپيتان رئال مادريد قرار گرفته است.
ايسکو امسال نيز به مانند سالهاي اخير روند پرفراز و نشيبي داشته و اخيرا جايي در انديشه هاي زين الدين زيدان پيدا نکرده است. اين هافبک خلاق و اسپانيايي در ال کلاسيکو 90 دقيقه از روي نيمکت شاهد درخشش همبازيانش بود و در اين ميان لب خواني هاي حرف هاي او به مارسلو و ديگر بازيکنان نيمکت خبرساز شده است.
ايسکو به آنها مي گويد که زيدان فرصت کافي به او براي درخشش در ميدان نمي دهد و در نهايت او را در بهترين حالت در دقيقه 80 به زمين مي فرستد. البته سرمربي رئال مادريد واکنشي به اين رفتار نشان نداد و تلاش کرد تيمش در آستانه ديدار با گلادباخ وارد حاشيه نشود.
اما نشريه اسپورت در گزارشي مدعي شد سرخيو راموس روند اخيرا ايسکو را برنتابيده و در تمرينات با او درگيري لفظي پيدا کرده است. به نظر مي رسد کاپيتان رئال مادريد شخصا پيش ايسکو رفته و او را به کم کاري و عدم تلاش کافي در تمرين متهم کرده است. البته اين اولين بار نيست که سرخيو راموس به هافبک تکنيکي رئال مادريد ايراد مي گيرد و طبق ادعاي اين نشريه، در سال هاي اخير اين اتفاق سه بار رخ داده است.
سرخيو راموس در رئال مادريد نقشي فراتر از يک بازيکن دارد و به همين علت او مجبوبيتي فوق تصور در بين هواداران اين تيم پيدا کرده است. اخباري در مورد احتمال جدايي ايسکو و تمايل او به رفتن از رئال مادريد منتشر شده و ممکن است اين آخرين فصل حضور اين بازيکن در برنابئو باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره