برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

استقلال بدهی شفر را پرداخت کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
استقلال بدهی شفر را پرداخت کرد

ايرنا/ رييس هيات مديره باشگاه استقلال در جمع بازيکنان اين تيم گفت: امروز همه واريزي‌هاي ما به حساب شفر و باشگاه پاختاکور انجام شد. اميدواريم با انجام کارهاي اداري ظرف دو سه روز آينده، پنجره نقل و انتقالاتي ما باز شود.
احمد مددي سرپرست باشگاه استقلال و اسماعيل خليل‌زاده رئيس هيات مديره باشگاه استقلال در محل تمرين روز پنجشنبه آبي‌پوشان حاضر شدند و جلسه‌اي را با حضور محمود فکري و پرويز مظلومي برگزار کردند. پس از اين نشست مسوولان استقلال در جمع بازيکنان حاضر شدند و دقايقي با آنها به صحبت پرداختند.
پس از اين جلسه، ابتدا محمود فکري در جمع بازيکنان گفت : به مددي و خليل‌زاده خير مقدم عرض مي‌کنم. از زحمات اين عزيزان تشکر مي‌کنم و مطمئنم با همدلي مي‌توانيم استقلال را به جايگاه واقعيش برسانيم.
در ادامه اسماعيل خليل‌زاده در جمع بازيکنان گفت: خوشبختانه با همکاري مددي و هيات مديره، امروز همه واريزي‌هاي ما به حساب شفر و باشگاه پاختاکور انجام شد. اميدواريم با انجام کارهاي اداري ظرف دو سه روز آينده، پنجره نقل و انتقالاتي ما به زودي باز شود. براي همه شما عزيزان آرزوي موفقيت در رقابت‌هاي پيش روي را دارم و اميدوارم بتوانيد دل هواداران را شاد کنيد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره