برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حمله شدید مایلی‌کهن به دادگان

منبع
ايران ورزشي
بروزرسانی
حمله شدید مایلی‌کهن به دادگان

ايران ورزشي/ آقاي فدامالکي با دو تا عکس گول خورد. يعني دو تا عکس ازش انداختند. در آن مقطع ايشان عضو هيأت مديره بود، من هم بودم، انصاري‌فرد، سعيدلو و نژادفلاح هم بودند. فدامالکي با دو تا عکس گول خورد. البته نژادفلاح و سعيدلو هم بودند اما خب بنده خدا سعيدلو اينطوري نشد. مي‌دانيد کدام عکس‌ها را مي‌گويم؟

آقاي انصاري‌فرد اين عکس‌ها را در روزنامه پيروزي انداختند. هر روز عکس‌شان را مي‌انداخت. اينطوري شد که انصاري‌فرد را بدون سابقه مديريتي کردند مديرعامل پرسپوليس و من که سابقه مديريتي در سازمان تربيت بدني داشتم مدير نشدم چون اهل روزنامه و عکس انداختن نبودم. خب ايشان را گذاشتند مديرعامل اما اگر حداقل گذشته را ببينيد و سوابق را بررسي کنيد، مي‌بينيد که من همه شرايط را داشتم. اصلاً نمي‌گويم اگر من مدير مي‌شدم حتماً موفق مي‌شدم اما من مي‌دانستم که دو دو تا 5 نمي‌شود. همين آقاي مالکي بود که با 4 تا عکس به مديرعاملي ايشان (انصاري‌فرد) رأي داد. نژادفلاح هم به او رأي داد. اينها ديگر دو دو تا چهارتاست.  
اين آقاي رسول‌پناه را ديديد که چطور زمين خورد. ايشان چي بود؟ کارمند وزير بود ديگر.گفتند دندانپزشک آقاي وزير است اما من شنيد‌م اصلاً دندانپزشک نيستند و کلينيک دندانپزشکي دارند چون ادبيات‌شان هم به دندانپزشک نمي‌خورد.
کدام يک از رؤساي فدراسيون نشان ملي گرفتند؟ محمد دادگان.مي‌دانيد نشان ملي درجه 3 چه مزايايي دارد؟مزاياي آن اين است که شما تا آخر عمرتان يک حقوق خوبي دريافت مي‌کنيد. متوجه‌ايد؟ چطور آن مديري که 4 امتياز گرفته چنين نشاني نگرفته اما آن کسي که يک امتياز گرفته به آن دست پيدا مي‌کند؟
درست است که ايشان(دادگان) به ظاهر خيلي انتقاد مي‌کنند اما آيا دولتي بوده که ايشان نقشي در آن نداشته باشند؟ الان هر جا آقاي شريعتمداري و شجاعي برهان هستند ايشان سمت و دفتر و دستک دارد.
ايشان که دغدغه مردمي دارد دانشجوهاي دانشگاه آزاد از قشر بالاي اين مملکت هستند يا پايين؟ قاطبه‌شان از چه قشري هستند؟ چه شد که در هر ده و دهستان و روستاي دوردستي همه مي‌خواستند بروند دانشگاه آزاد؟ بنده خدا روستايي گاوش را مي‌فروخت تا فرزندش در دانشگاه آزاد درس بخواند. حالا در اين شرايط مسئول بايد هزينه‌ها را کاهش دهد يا افزايش؟ مگر خودش را مردمي نمي‌داند؟ مگر غير از اين است که بايد‌ کاري کند تا هزينه‌ها را کاهش دهد؟ 
آيا دانشگاه آزاد با پول هموطنان عزيز بايد برود بازيکن خارجي بگيرد؟ اصلاً فلسفه دانشگاه آزاد يعني چي؟ يعني تيمداري و قهرماني؟ ممکن است من اين را بگويم بعد بگويند در آمريکا بسکتباليست‌ها يا بازيکنان راگبي از کالج‌ها مي‌آيند و حرفه‌اي مي‌شوند. حالا اينجا که رسيد خودمان را با آمريکا مقايسه مي‌کنيم؟ بدبخت کارگر و کشاورز و برزگر، گاو و گوساله‌اش را مي‌فروشد تا فرزندش برود درس بخواند بعد شما پول‌هايش را بگيري و وارد حلقوم خارجي کني؟ تو که هي مي‌گويي نبايد سياسيون وارد حيطه ورزش و فوتبال بشوند بارها گفته‌ام در زمان مديريتش در فدراسيون سياسي‌ترين هيأت رئيسه تاريخ فدراسيون فوتبال را داشته. 
در آن هيات رئيسه، آقاي سردار يعقوبي مقدم قائم مقام آقاي قاليباف در نيروي انتظامي، آقاي شجاعي برهان که آن موقع معاون وزير بازرگاني بودند. يعني آقاي شريعتمداري وزير بود که نيامد و شجاعي برهان آمد. حميدرضا آصفي را هم که مي‌شناسيد. 
 وقتي مي‌گويم سياسي‌ترين هيأت رئيسه تاريخ فدراسيون را داشته، من مي‌دانم همه چيز را از کجا آورده. مي‌گويد من اينها را خريده‌ام. ببخشيد شجاعي برهان معاون وزير بازرگاني بود. آن زمان ورود چاي به مملکت ممنوع بود و وزارتخانه فقط به يکسري از تجار مجوز واردات مي‌داد هر چند آن مجوز را به هر کسي نمي‌داد. امتيازها را با نرخ چندصدميليون تومان که آن زمان پول خيلي زيادي بود به تجار مي‌فروخت و پول درمي‌آورد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره