برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

سمیعی در آستانه مدیرعاملی؛ شکوری معاون ورزشی یا عضو هیات مدیره

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سمیعی در آستانه مدیرعاملی؛ شکوری معاون ورزشی یا عضو هیات مدیره

آخرين خبر/ جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس از صبح امروز و در محل وزارت ورزش و جوانان براي انتخاب سرپرست مديرعاملي باشگاه پرسپوليس است در حال جريان است.

به گزارش فوتبالي، قرار است در اين جلسه علاوه ‌بر بررسي استعفاي علي رغبتي از هيات ‌مديره و مهدي رسول‌پناه از سرپرستي باشگاه پرسپوليس، در خصوص سرپرست جديد اين باشگاه هم تصميم‌گيري شود که با توجه به تعدد گزينه‌هاي مديريت بايد ديد بالاخره فرد جديد امروز معرفي مي‌شود يا باز هم تصميم در اين رابطه به روزهاي آينده موکول مي‌شود.
باشگاه پرسپوليس با حواشي که اين روزها دارد يکي از بدترين روزهاي سال‌هاي اخير خود را بعد از صعود اين تيم به فينال ليگ قهرمانان آسيا سپري مي‌کند و با اينکه از اوايل هفته اعلام شد که سرپرست اين باشگاه به زودي انتخاب مي شود  اما تا به امروز اين اتفاق رخ نداده و درحالي که قرار بود ديروز جلسه هيات‌مديره براي بررسي استعفاي رسول‌پناه و مشخص شدن جايگزين او برگزار شود لغو و به امروز موکول شد.
در چند روز گذشته و بعد از استعفاي مهدي رسول پناه از سرپرستي باشگاه پرسپوليس اسامي زيادي براي نشستن روي صندلي مديريت قرمزها مطرح شد اما در اين بين در کنار اسامي مختلفي که از سوي طيف هاي مختلف منتشر مي شد خبري از گزينه هاي مورد تاييد وزارت ورزش نبود و همين امر، ميزان شايعات را به بالاترين نقطه ممکن رساند تا جايي که حتي برخي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي هم، در مورد انتخاب مديرعامل پرسپوليس اظهار نظر يا ابراز نگراني کردند. 
روز گذشته و از راهروهاي مجلس شنيده مي شد که فراکسيون ورزش و نمايندگان مجلس  تاکيد زيادي روي انتخاب محمد حسين نژاد فلاح نماينده اسبق مجلس که سابقه مديريت و حضور در هيات مديره پرسپوليس را هم در کارنامه دارد، داشته اند و در گفت و گو با وزير ورزش او را به عنوان گزينه اي مناسب در اين بازه زماني به وزارت ورزش و جوانان معرفي کرده اند.
اما صبح امروز اخباري درباره احتمال سرپرستي جعفر سميعي مديرکل حراست وزارت ورزش در باشگاه پرسپوليس منتشر شده است.گفته مي شود سميعي از سمت وزير ورزش به عنوان يکي از نامزدهاي پست سرپرست مديرعاملي پرسپوليس مورد حمايت وزارت ورزش و جوانان است.
هرچند که دقايقي پيش اخبار ورزشي شبکه سوم سيما به نقل از وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که هيچکدام از گزينه ها از جمله سميعي براي پست سرپرستي باشگاه پرسپوليس نهايي نشده اند اما به نظر مي رسد حضور مديرکل حراست ورزش و جوانان در اين باشگاه قطعي به نظر برسد تا بعد از ايرج عرب دومين مديرکل حراست وزارت ورزش باشد که در باشگاه پرسپوليس به عتوان سرپرست انتخاب مي شود.
گفته مي شود قرار است در صورت انتخاب جعفر سميعي، ابراهيم شکوري هم به عنوان عضو هيات مديره يا  معاون ورزشي او در باشگاه پرسپوليس انتخاب مي شود تا يک فرد ورزشي که سابقه پوشيدن پيراهن اين باشگاه را دارد به عنوان رابط بين مديريت و کادرفني انتخاب شود. 
جعفر سميعي پيش از حضور در وزارت ورزش و جوانان ، مديرکل حراست شهرداري تهران بوده است.
بايد منتظر ماند و ديد آيا خروجي جلسه امروز هيات مديره باشگاه پرسپوليس در وزارت ورزش و جوانان انتخاب انتخاب جعفر سميعي به عنوان سرپرست اين باشگاه خواهد بود يا باز هم بايد منتظر اعلام اسامي جديد براي سرپرستي فيناليست ليگ قهرمانان آسيا باشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره