نماد آخرین خبر

بیژن طاهری: استقلالی به این بی‌کسی، به یاد ندارم

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
بیژن طاهری: استقلالی به این بی‌کسی، به یاد ندارم

خبر ورزشي/ پيشکسوت استقلال گفت: براي محمود فکري و همه دوستان استقلالي که در کادرفني هستند آرزوي موفقيت دارم ولي باور کنيد تاکنون استقلال را اينقدر بي‌کس و بي‌ياور نديده بودم.
بيژن طاهري، پيشکسوت استقلال و مربي فصول اخير اين تيم درباره شرايط بد اين روزهاي باشگاه در حوزه مديريتي با ما همکلام شد. 
متوجه شديد استقلال بدون بازيکنان جديدش وارد ليگ شد؟
باعث تأسف است. نمي‌دانم چه بگويم. استقلال هرقدر هم روزهاي بدي در گذشته داشته، اين‌گونه نبود که مديريت براي شروع فصل از بازيکنان جديدش نتواند استفاده کند. يکي، دو بازيکن بوده ولي اين‌طور که پنجره‌اش بسته بماند را به ياد ندارم. 
چرا چنين وضعيتي ايجاد شده است؟
خب در هر مجموعه يا سازماني اتفاقات خوب و بد همگي به مديريت آن برمي‌گردد. نمي‌خواهم کسي را متهم به کم‌کاري کنم و کلي مي‌گويم که اگر در باشگاه استقلال مديرعاملي حضور داشت که ارزش و اهميت بازيکن براي تيم را مي‌دانست، اين اشتباهات اتفاق نمي‌افتاد. 

بسته ماندن پنجره؟
هم اين و هم اينکه استقلال اين فصل بدون سرمربي و با درايت کادر مديريتي يارگيري کرد. الان محمود فکري بايد تيمش را به شکلي که به او داده‌اند، راهي ليگ کند. او در انتخاب بازيکنان جديد استقلال هيچ دخل و تصرفي نداشته و اين براي تيمي مانند استقلال خوب نيست. استقلال تيمي باري به هر جهت نيست. 
چطور؟
براي اينکه ميليون‌ها انسان در ايران و حتي خارج از ايران دنبال نتايج اين تيم هستند و با هر برد و باخت اين تيم حال‌شان خوب و بد مي‌شود. پس براي چنين تيمي نمي‌توان الکي تصميم گرفت. مدير نمي‌تواند روي سليقه خودش بازيکن بخرد! بلکه اين وظيفه سرمربي است. شايد يک بازيکن خيلي تاپ را مديرعامل براي تيم بياورد که هر مربي دلش بخواهد او را داشته باشد ولي اينکه 7 بازيکن را به خدمت بگيريد بعد سرمربي بياوريد شايد در تيم‌هاي معمولي عادي باشد ولي اينجا استقلال است. 
الان نظرتان درباره اين تيم چيست؟
براي محمود فکري و همه دوستان استقلالي که در کادرفني هستند آرزوي موفقيت دارم ولي باور کنيد تاکنون استقلال را اينقدر بي‌کس و بي‌ياور نديده بودم. نمي‌دانم چه زماني قرار است اين وضعيت بدهي‌ها تمام شود. اين بدهي‌ها که تمامي ندارد لااقل يک مديري بياورند که بتواند با اين شرايط کار کند نه اينکه استقلال نتواند از بازيکنان جديدش در ليگ استفاده کند!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره