برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ناکامی آبی‌ها در جذب این ستاره

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ناکامی آبی‌ها در جذب این ستاره

ورزش 3/ منچسترسيتي در جذب روملو لوکاکو، ستاره بلژيکي اينتر ناکام بوده است.
مصدوميت هاي متوالي و افزايش سن سرخيو آگوئرو باعث شده منچسترسيتي به دنبال جذب يک مهاجم جديد و گلزن باشد و نشريه تلگراف مدعي شد سيتيزن ها در تابستان امسال قصد داشتند با پيشنهادي هنگفت براي جذب روملو لوکاکو از اينتر اقدام کنند، اما مديران نراتزوري تمايلي به فروش اين بازيکن نشان نداده اند.

در واقع اينتر تنها در صورت دريافت رقمي بالاتر از 100 ميليون يورو حاضر به فروش روملو لوکاکو مي شده و سيتي توان پرداخت از 80 ميليون را نداشته است. پپ گوارديولا علاقه زيادي به سبک بازي اين مهاجم گلزن و تنومند داشته و البته آمار روملو لوکاکو در اين مدت حضور در ترکيب اينتر به قدري درخشان بوده که احتمالا هر تيمي علاقمند به در اختيار داشتن چنين بازيکني است.
سرخيو آگوئرو اگرچه بهترين گلزن تاريخ منچسترسيتي به شمار مي آيد، اما در ماه هاي اخير بارها دچار مصدوميت شده و هنوز مشخص نيست قرارداد او در پايان فصل تمديد مي شود يا خير. لائوتارو مارتينز، ديگر مهاجم اينتر نيز از نام هايي است که در ليست خريد سيتي قرار داشته و مي تواند جانشين آگوئرو شود. همچنين شايعاتي در مورد احتمال اقدام اين تيم متمول انگليسي براي جذب ارلينگ هالند، ستاره ارزشمند دورتموند نيز منتشر شده است. آنتونيو کونته علاقه زيادي به روملو لوکاکو دارد و بي شک فروش اين بازيکن رابطه او با سران اينتر را تيره و تار مي کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره