برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

گزارش طباطبایی از فعالیت‌های ایران به رئیس فدراسیون جهانی کاراته

منبع
تسنيم
بروزرسانی
گزارش طباطبایی از فعالیت‌های ایران به رئیس فدراسیون جهانی کاراته

تسنيم/ جلسه رئيس فدراسيون جهاني کاراته با روساي فدراسيون‌هاي آسيايي از جمله ايران امروز برگزار شد.
به نقل از روابط عمومي فدراسيون کاراته، در ادامه جلسات آنلاين رئيس فدراسيون جهاني کاراته با رؤساي اتحاديه‌هاي قاره‌اي و فدراسيون‌هاي ملي در سال 2020، امروز(سه‌شنبه- 4 آذرماه) اسپينوز رئيس فدراسيون جهاني با روساي فدراسيون‌هاي کاراته آسيا و اقيانوسيه جلسه‌ايي را برگزار کرد.
در اين جلسه که در مجموع روساي 37 فدراسيون از جمله ايران حضور داشتند، اسپينوز در بخش نخست صحبت هايش به 50 سالگي فدراسيون جهاني اشاره کرد و عنوان داشت: اين اتفاق مهمي براي ما بود و بر همين اساس از لوگوي جديد فدراسيون جهاني رونمايي کرديم. خوشحاليم که اين اتفاق مهم از چشم مسوولان نيز پنهان نماند و بسياري از مقامات از جمله رئيس کميته بين المللي المپيک پيام تبريک ارسال کردند.
وي افزود: با توجه به شيوع کرونا در سرتاسر جهان، تصميم ما برخورد خوش بينانه با اين پاندمي است. اميدواريم سال 2021 را به خوبي آغاز و به پايان برسانيم. در اين سال المپيک برگزار مي شود و کاراته نيز براي نخستين بار در آن شرکت مي کند.
رئيس فدراسيون جهاني کاراته خاطرنشان کرد: به تمام فدراسيون‌ها  پيغام مي‌دهم که خوددشان را با پروتکلهاي بهداشتي هماهنگ کنند تا بتوانيم در کنار کرونا فعاليت‌هاي ورزشي خود را داشته باشيم.
در اين جلسه سيد حسن طباطبايي، رئيس فدراسيون کاراته گزارشي از فعاليت‌هاي کاراته ايران در چند ماه گذشته را ارايه کرد. در اين گزارش طباطبايي با اشاره به برگزاري ليگ کاتا، کاتاي ساحلي و اردوي تيم ملي، از امادگي فدراسيون براي برگزاري ليگ کاراته خبر داد.
پس از گزارش طباطبايي، اسپيونز با تقدير از فعاليت‌هاي صورت گرفته در ايران، ابراز اميدواري کرد که تمام کشورها بتوانند در کنار کرونا به فعاليت‌هاي ورزشي خود ادامه دهند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره