برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

منتظر خبر فوت مارادونا بودم

منبع
فارس
بروزرسانی
منتظر خبر فوت مارادونا بودم

فارس/ رئيس سابق يوفا بعد از درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتين گفت: من او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نمي کنم اما اطرافيانش را سرزنش مي کنم.
ميشل پلاتيني، اسطوره فوتبال فرانسه و رئيس سابق يوفا درباره درگذشت ديگو مارادونا، اسطوره آرژانتيني و رقيب سنتي اش در مصاحبه با نشريه «اکيپ» گفت: واقعا درگذشت مارادونا ضربه بزرگي به فوتبال است و خبري بسيار ناراحت کننده است. اما بعد از اتفاقات سال هاي گذشته من توقع چنين خبري را داشتم. من آماده بودم  تا روزي خبر وداع با مارادونا را از طريق راديو بشنوم.
وي افزود: وقتي او را ديدم که به سختي صحبت مي کند و به سختي راه مي رفت متوجه شدم ستاره آرژانتيني کار سختي دارد. به همين خاطر شما خودتان را براي اخبار بد آماده مي کنيد. اما وقتي اين خبر امروز به ما رسيد در قلب و ذهنت اندوهي بزرگ برانگيخته مي شود.
پلاتيني ادامه داد: من او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نمي کنم. اما اطرافيانش را سرزنش مي کنم. همه اطرافيانش از او به بهترين شکل استفاده کردند و به او کمک نکردند تا بهبود پيدا کند. با وجود توانايي زيادي اش اما به نظرم يوهان کرايف بهترين بازيکن تاريخ فوتبال بود. او پادشاه فوتبال کشورش بود.به نظرم اگر من يا زيدان فوت شويم در فرانسه 3 روز عزاي عمومي اعلام نمي شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره