برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ژابی آلونسو و تمجید ویژه از خرید جدید لیورپول

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ژابی آلونسو و تمجید ویژه از خرید جدید لیورپول

ورزش 3/ ژابي آلونسو، هافبک سابق ليورپول تمجيد ويژه‌اي از خريد جديد اين تيم يعني تياگو آلکانتارا انجام داد.
تياگو آلکانتارا بعد از ارائه نمايش هاي فوق العاده در بايرن مونيخ و کسب سه گانه با اين تيم در فصل 20-2019 نهايتاً در تابستان از جمع باواريايي‌ها جدا شد و به ليورپول پيوست تا چالش جديد خود را در ليگ برتر انگليس و زير نظر يورگن کلوپ تجربه کند.
با اين حال هفته هاي ابتدايي حضور هافبک اسپانيايي در ليورپول نااميد کننده بوده و او بازي هاي اخير اين تيم را به دليل ابتلا کرونا و بعد مصدوميت از دست داده است. با اين حال هافبک سابق قرمزها مشتاقانه منتظر بازگشت تياگو به ميادين است. ژابي آلونسو در اين باره گفت: " من هميشه عاشق بازي تياگو آلکانتارا بوده ام. روش بازي او که هم مي تواند با مهاجمان و هم مدافعان ارتباط خوبي برقرار کند از ويژگي‌هاي خاص وي محسوب مي‌شود که کمک کننده است."
ژابي آلونسو در ادامه گفت: "او يک دوست عالي است اما بالاتر از آن به يکي از بهترين هافبک‌ها تبديل شده است. تياگو پسر جذاب و باهوشي است که مي‌تواند در يک جلسه تمريني رختکن حضور داشته باشد. او عاشق فوتبال است و اين موضوع را با شخصيت و نحوه بازي خود نشان مي دهد. او مي تواند خيلي راحت با هم‌تيمي‌هايش ارتباط برقرار کند و اين کار را به شکل خارق العاده اي در بايرن مونيخ انجام داد. من احساس مي‌کنم که تياگو در ليورپول نيز به همين روش کار خواهد کرد و اين موضوعي است که من آن را خيلي دوست دارم."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره