برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سلیمی در چه شرایطی پرسپولیسی می‌شود؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سلیمی در چه شرایطی پرسپولیسی می‌شود؟

ايرنا/ مدافع فصل گذشته تراکتور در شرايطي خاص مي‌تواند به پرسپوليس بپيوندد.
بعد از پايان يافتن فصل نقل و انتقالات تابستاني فوتبال ايران، پرسپوليس نتوانست به جاي شجاع خليل زاده مدافع وسط جذب کند تا فقط با چهار مدافع وسط تخصصي ليگ را شروع کند. 
با وجود اينکه فصل نقل و انتقالات تابستاني فوتبال ايران تمام شده اما طبق قانون پرسپوليس مي‌تواند ۳ بازيکن آزاد جذب کند، به همين دليل پرونده جذب بازيکن آزاد هنوز در باشگاه پرسپوليس باز است. 
در همين خصوص باشگاه پرسپوليس هنوز نيم نگاهي به جذب «ايمان سليمي» دارد. ايمان سليمي از ابتدا در فهرست يحيي گل‌محمدي حضور داشت اما به خاطر نوع جدايي اش از باشگاه تراکتور نتوانست در فصل نقل و انتقالات پرسپوليسي شود. سليمي به صورت يکطرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد اما باشگاه تبريزي معتقد است اين حرکت سليمي خلاف قانون است. به همين دليل پرونده سليمي به کميته تعين وضعيت فدراسيون فوتبال رفت. 
با اين شرايط اگر کميته تعيين وضعيت فدارسيون فوتبال در اين پرونده به سود سليمي راي بدهد و او بازيکن آزاد تلقي شود، خيلي زود به پرسپوليس مي پيوندد تا سرخپوشان حداقل در ليگ ديگر کمبود مدافع وسط نداشته باشند. اگر هم اين اتفاق رخ ندهد  سليمي تا پايان نيم فصل بدون تيم بماند، در فصل نقل و انتقالاتي نيم فصل احتمالا جذب پرسپوليس خواهد شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره