برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

فیفا نابود می‌شود!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
فیفا نابود می‌شود!

طرفداري/ مدير برنامه مشهور دنياي فوتبال با اطمينان مي گويد ده سال ديگر نهادي به اسم فيفا در فوتبال وجود نخواهد داشت. 
مينو رايولا ضمن مقايسه فيفا با مافيا، عمري طولاني را براي اين نهاد پيش بيني نمي کند. 
 به نقل از يورو اسپورت، رايولا طي سال هاي فعاليت حرفه اي خودش، با فيفا به طرق مختلف اختلاف داشته است. او به تازگي در مصاحبه اي با حضور جانلوکا دي مارتزيو و جاناتان بارنت، از ايرادات فيفا گفت.
 اين را از قول من بنويسيد: فيفا 10 سال ديگر وجود خارجي نخواهد داشت. گلف در کل دنيا بازي مي شود؛ ما اتحاديه گلف داريم ولي در آنجا خبري از يک نهاد شبيه به فيفا نيست. همين طور تنيس در حال تغيير است، فرمول يک در حال تغيير است...
رايولا در شرح باور خود اضافه کرد: 
 فيفا يک ايراد دارد: آن ها قدرت، مشاغل و پول را تکه تکه مي کنند و اين طور همه را راضي نگه مي دارند. من و جانلوکا اهل ايتاليا هستيم و مي دانيم چه تشکلاتي چنين کاري انجام مي دهد. وکيل من مي گويد که نمي توانم اين حرف ها را بزنم چون در غير اين صورت مرا به دادگاه خواهند برد ولي من مايلم عليه آن ها در دادگاه حاضر شوم. ولي من و جانلوکا بر حسب کشوري که از آن آمده ايم، مي دانيم که اين ساز و کار به چه تشکلاتي شباهت دارد چرا که آن ها شفاف کار نمي کنند و تا زماني که براي خودشان خوب نباشد، براي ديگران کاري انجام نمي دهند. بنابراين فيفا در دهه آخر وجودش را سپري مي کند. شايد 10 سال ديگر من و جاناتان در اين صنعت حضور نداشته باشيم ولي مطمئن باشيد آن زمان فيفايي هم در کار نخواهد بود. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره