برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عالیشاه با تغییر مدیربرنامه ماندنی شد!

منبع
فرهيختگان
بروزرسانی
عالیشاه با تغییر مدیربرنامه ماندنی شد!

فرهيختگان/ اميد عاليشاه سال‌هاست که پيراهن پرسپوليس را به تن دارد، تا جايي‌که بعد از سيدجلال حسيني کاپيتان دوم قرمزها به‌شمار مي‌رود. با اين‌حال معمولا اگر حسيني در ترکيب نباشد، بازوبند بر بازوي احمد نورالهي بسته مي‌شود، چراکه عاليشاه جزء نفراتي نيست که بازي مي‌کنند و به‌ندرت از وي بازي گرفته شده است.

او در اين فصل هم نيمکت‌نشين بوده و حتي در مقاطعي که بازيکناني مثل بشار رسن در ترکيب حضور نداشتند، بازهم شاهد حضور او در جمع 11 بازيکن اصلي نبوده‌ايم و مدت‌هاست خبري از او در عکس‌هاي تيمي ابتداي مسابقات نيست. براي خيلي‌ها هم جاي سوال است که چرا اين بازيکن قديمي که در تمرينات حضور نسبتا خوبي داشته و در برخي بازي‌هاي تدارکاتي هم درخشيده، کمتر به بازي گرفته مي‌شود، حتي اگر دست کادر فني براي ارنج تيم بسته باشد.
در ليست مازاد
جالب است بدانيد نام اميد عاليشاه براي فصل جاري در ليست خروجي يحيي قرار داشت و نزديکان تيم مي‌گويند او حتي در قطر به همبازيانش هم تاکيد کرد که بعد از اتمام کار پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا تيم را ترک مي‌کند، چراکه جايي در تفکرات مربي ندارد. جالب اينکه او در زمان کالدرون هم نامش به‌عنوان گزينه خروجي تيم درکنار نفراتي مثل ماهيني و همتي قرار داشت، اما درنهايت ماندگار شد؛ اتفاقي که در دوره يحيي نيز رخ داد!
ابقا با تغيير مديربرنامه
اما اينکه چه اتفاقي باعث شد اين بازيکن در پرسپوليس ماندني شود هم نکته جالبي است. طبق اخباري که خبرنگار «فرهيختگان» کسب کرده، پيش از شروع فصل تماس‌هايي با اين بازيکن قديمي برقرار و به او پيشنهاد شد که مديربرنامه‌اش را تغيير دهد تا شرايط براي ماندنش در پرسپوليس فراهم شود! پيشنهادي که مورد پذيرش اين بازيکن قرار گرفت تا او هم مثل برخي ديگر از بازيکنان مديربرنامه‌اش را تغيير دهد و جالب اينکه قول‌ها نيز عملي و او در پرسپوليس ماندني شد! با اين‌حال اوضاع براي او تغييري نکرد و در حالي‌که گمان مي‌کرد علاوه‌بر ماندن فرصت بيشتري براي بازي هم پيدا مي‌کند، خبري از بازي کردن نشد تا مشخص شود يحيي کماکان روي اين بازيکن حسابي نمي‌کند. همين مساله نيز درنهايت به ايجاد تنشي ديگر در تمرينات و اخراج موقت او و احضارش به کميته انضباطي منجر شد. حالا دوباره نام عاليشاه به‌عنوان يکي از گزينه‌هاي ترک تيم در نيم‌فصل يا نهايت پايان فصل مطرح شده است.
تغيير در ترکيب؟
ساعاتي پيش از بازي اخير پرسپوليس مقابل نفت مسجدسليمان ترکيب قرمزها براي اين ديدار اعلام شد که نام اميد عاليشاه نيز در آن وجود داشت، اما درنهايت مشخص شد وي باز هم نيمکت‌نشين است و يحيي تيمش را با سه هافبک دفاعي به ميدان فرستاد تا به‌نوعي ترکيب احتمالي‌اش براي بازي فينال ليگ قهرمانان آسيا را بدون وحيد اميري و احسان پهلوان محک بزند. برخي رسانه‌ها اعلام کردند گل‌محمدي ترکيبش را تغيير داده، اما پيگيري‌ها نشان مي‌دهد عاليشاه از ابتدا هم در ترکيب اصلي قرار نداشته و اشتباه رسانه‌اي باعث شده نام او در ترکيب اوليه درج شود.
چرا اميد بازي نمي‌کند؟
در روزهاي گذشته مطالبي درباره حاشيه‌سازي‌هاي اميد عاليشاه منتشر شده، با اين‌حال تاکنون پاسخي منطقي به اين سوال داده نشده که چرا از اين بازيکن استفاده نمي‌شود، حتي اگر قرمزها با کمبود بازيکن مواجه باشند؟ در کنار انتقادهايي که به عاليشاه مي‌شود، طبعا اين انتقاد به کادر فني پرسپوليس هم وارد است که بدون دليل قانع‌کننده حاضر نيستند به کاپيتان دوم تيم‌شان فرصت کافي براي اثبات توانايي‌هايش بدهند و اين سوال مطرح است که اگر اعتقادي به اين بازيکن ندارند، چرا پيش از شروع فصل کنار گذاشته نشد؟!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره