برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دومین کلین شیت پیام پس از 12 مسابقه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دومین کلین شیت پیام پس از 12 مسابقه!

ورزش 3/ عملکرد ضعيف سپاهان در نيمه دوم ليگ نوزدهم و بازي‌هاي آسيايي، عملکرد پيام نيازمند را هم تحت تاثير خود قرار داده بود.
دروازه بان جوان سپاهان در ليگ نوزدهم روزهاي تلخ و شيرين زيادي را تجربه کرد؛ از ديدار رفت برابر سايپا که توانست رکورد دقايق گل نخوردن در تاريخ فوتبال ايران را با عبور از نام هاي بزرگ، به نام خود کند، تا ديدار برگشت برابر سايپا که با تساوي بدون گل خاتمه يافت و دعاهاي نيازمند در ثانيه‌‎‌هاي پاياني بازي در دستگردي، به جايي نرسيد و از همين مسابقه بود که ديگر سپاهان روي خوش فوتبال را نديد.
در واقع آخرين بازي که پيام نيازمند موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود براي دو بازي متوالي شده بود، همين ديدار برابر نارنجي پوشان تهراني بود و پيش از آن نيز گل گهر با نتيجه 2 بر صفر در نقش جهان شکست خورد.
پس از اين دو مسابقه، طلايي پوشان با احتساب بازي‌هاي آسيايي، در 12 مسابقه متوالي، نتوانستند در دو بازي پياپي دروازه خودشان را بسته نگه دارند و در اين مسابقات طلايي پوشان 15 بار توپ را از دروازه خودشان بيرون کشيدند و نيازمند فقط سه کلين شيت برابر نفت آبادان، شهرخودرو و العين امارات به نامش ثبت شد و در 9 باز ديگر حداقل يکبار گل خورد.
حالا اما از ديدار برابر آلومينيوم شرايط سپاهان تغيير کرده و آنها دوباره خودشان را در قامت يک مدعي مطرح کرده‌اند؛ عملکردي که سبب شده نيازمند هم شرايط بهتري پيدا کند و دروازه باني که فصل گذشته در بازي هاي ابتدايي عادت به کلين شيت پيدا کرده بود، دوباره توانسته دوبار پياپي دروازه خود را بسته نگه دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره