برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ثبت چند قاب ویژه از نورافکن در یادگار

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ اميد نورافکن براي دومين بازي متوالي توسط نويدکيا در پست مدافع چپ به ميدان رفت.
نورافکن جوان که در پنجره تابستاني قراردادش را به مدت سه فصل با سپاهان تمديد کرد، يکي از سرمايه‎‌هاي باشگاه اصفهاني به شمار مي‌رود و رفته رفته در حال پيدا کردن جايگاه خود در ترکيب فصل جديد سپاهان است.
او که فصل گذشته توسط اميرقلعه نويي به عنوان زوج مهدي کياني به ميدان مي‌رفت، در سيستم 3-3-4 جديد سپاهان به عنوان مدافع چپ تيم بازي مي کند و در دو بازي گذشته با تغييراتي که نويدکيا ايجاد کرده، پيام نيازمند موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.
نورافکن که بازيکني جنگنده به شمار مي‌رود، در جريان ديدار برابر تراکتور اينطور در جريان بازي و در چند صدم ثانيه در اين حالت خاص قرار گرفت تا سوژه بسيار خوبي براي عکاسان کم تعداد اين مسابقه هم فراهم کرده باشد.
نورافکن  پس از گل سجاد شهباززاده خوشحالي مشابهي با اين عکس در کنار ساير بازيکنان سپاهان برپا کرد و پس از طلسم شکني طلايي پوشان در يادگار امام، بار ديگر اميد اينطور با مشت‌هاي گرده کرده، خوشحالي خود را با عکاسان به اشتراک گذاشت.
اميد که همواره در مصاحبه‌هاي خود از پدرش به نيکي ياد مي‌کند و به نقش او در موفقيت‌هايش تاکيد دارد، در پايان بازي برابر تراکتور که با کسب سه امتياز براي سپاهان همراه شد، خالکوبي روي دست خود را به عکاسان نشان داد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره