برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جای ویدئو چک خالی است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جای ویدئو چک خالی است

تسنيم/ سرمربي تيم واليبال سپاهان گفت: مجموعه هماهنگي در اختيار ماست که بازيکنان با تمام وجود تمرين مي کنند و با تمام انرژي مسابقه مي دهند.
رحمان محمدي راد سرمربي تيم واليبال سپاهان در مورد پيروزي سه بر يک شاگردانش مقابل سايپا در هفته سيزدهم ليگ برتر واليبال اظهار داشت: خوشبختانه شاهد عکس العمل خوبي از بچه ها بعد از مسابقات اخير بوديم. خوشحالم که مجموعه اي هماهنگ در اختيار ماست و بازيکنان با تمام وجود تمرين مي کنند و با تمام انرژي مسابقه مي دهند.
سرمربي سپاهان ادامه داد: سايپا تيمي است که موفق شده فولاد سيرجان را شکست دهد و يکي از مدعيان اصلي قهرماني است. سرويس هاي خوب ما در ست هاي اول و دوم حمله تيم سايپا را تحت تاثير قرار داد و در ادامه توانستيم از فرصت هاي خود به خوبي استفاده کنيم.  در ست چهارم هم اختلاف به حدي شد که به راحتي بازي را به پايان برديم.
محمدي راد در مورد داوري اين بازي گفت: اشتباهاتي وجود داشت که نشان ميداد جاي ويدئو چک در مسابقات خالي است. البته اشتباهات داور قطعا عمدي نيست و به همين خاطر همه ما بايد به داوران کمک کنيم. نتيجه بازي ها بسيار حساس شده و کار را براي داوران سخت کرده است. اميدوارم ويديوچک هرچه سريعتر به مسابقات اضافه شود تا جلوي حواشي مسابقات گرفته شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره