برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مسی اول شد، رونالدو سوم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مسی اول شد، رونالدو سوم!

ورزش 3/ ليونل مسي بالاتر از کريستين پوليشيچ و کريس رونالدو محبوب ترين فوتباليست در ايالات متحده است.
فوتبال در ايالات متحده ورزش اول و جزو ورزش هاي محبوب اين کشور نيز قرار ندارد اما به خصوص پس از موفقيت هاي سال هاي گذشته تيم زنان آمريکا و نيز قوت گرفتن ليگ حرفه اي MLS، حالا توجهات به فوتبال در آمريکا بيشتر شده است.

حضور فراوان لاتين تبارها نيز کمک کرده است تا در آمريکا بيش از گذشته به فوتبال توجه شود. شايد دوست داشته باشيد بدانيد که در اين کشور کدام فوتباليست مشهورتر از ديگران است. در ميان بازيکنان بومي، کريستين پوليشيچ ستاره سابق دورتموند و حال حاضر چلسي محبوب ترين است. او بازوبند کاپيتاني تيم آمريکا را نيز در اختيار دارد. در مجموع اما ليونل مسي از همه بالاتر است. رونالدو با وجود اينکه محبوب ترين فوتباليست دنيا در اينستاگرام است؛ اما در آمريکا محبوبيت مسي را ندارد.
سايت "Soccer.com "، براساس فروش پيراهن ها طي بازه زماني 11 اکتبر تا 22 نوامبر، محبوب ترين بازيکن فوتبال در هر ايالت آمريکا را اعلام کرده است.

در اکثر ايالات، کريستين پوليشيچ، ليونل مسي و کريستيانو رونالدو محبوب ترين بازيکن بوده اند اما چند ايالت مثل داکوتاي شمالي، داکوتاي جنوبي، آلاسکا، هاوايي و البته ورمونت، انتخاب هاي متفاوتي داشته اند.
ليونل مسي در 20 ايالت آمريکا از جمله ايالات پرجمعيت چون کاليفرنيا و تگزاس، بيشترين فروش پيراهن را داشته و پس از او کريستين پوليشيچ، وينگر جوان تيم ملي آمريکا و چلسي در 19 ايالت، بيشترين فروش پيراهن را داشته است.

کريستيانو رونالدو در رده سوم پرطرفدارترين بازيکن در آمريکا است و در پنج ايالت، پيراهن او بيشترين فروش را داشته است.
در ايالت اورگون، ساديو مانه ستاره سنگالي ليورپول محبوب ترين بازيکن شناخته شد. در ايالت داکوتاي شمالي برونو فرناندز ستاره پرتغالي منچستريونايتد و در ايالت داکوتاي جنوبي، لئوناردو بونوچي مدافع يوونتوس محبوب ترين بازيکن فوتبال هستند. در ورمونت، دله آلي از تاتنهام بيشترين فروش پيراهن را داشته و آلاسکا و هاوايي هم سليقه متفاوتي داشته اند. در آلاسکا، مارکوس رشفورد و در هاوايي، آنتوني مارسيال دو ستاهر يونايتد محبوب ترين بوده اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره