برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

طلسم هدف اول رئال مادرید امشب خواهد شکست؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طلسم هدف اول رئال مادرید امشب خواهد شکست؟

ورزش 3/ کيليان امباپه، ستاره فرانسوي پاري سن ژرمن دچار افت محسوسي در ليگ قهرمانان شده است.
پاري سن ژرمن شروع خوب در اين فصل ليگ قهرمانان نداشته و تا اينجا در چهار بازي ابتدايي خود تنها موفق به کسب شش امتياز شده است. آنها براي صعود از مرحله گروهي کار دشواري پيش رو دارند و ديدار امشب آنها در استاديوم اولدترافورد مقابل منچستريونايتد از اهميت زيادي در تعيين سرنوشت اين فصل پاري سن ژرمن در ليگ قهرمانان برخوردار است.
اما کيليان امباپه ، ستاره بزرگ و جوان پاري سن ژرمن در يک سال اخير دچار افت عجيبي شده و مدت هاست در اروپا قادر به درخشش در ترکيب تيمش نبوده است. کيليان امباپه در طي 12 ماه و دقيقا 619 دقيقه موفق به گلزني در ليگ قهرمانان نشده است. سه مسابقه مرحله گروهي در اين فصل، دو ديدار از مرحله يک هشتم نهايي فصل گذشته با دورتموند، يک چهارم نهايي برابر آتالانتا، نيمه نهايي مقابل لايپزيش و شکست برابر بايرن مونيخ در فينال در اواخر ماه اگوست، ديدارهايي بوده که ستاره گرانقيمت فرانسوي در آن توفيقي نداشته است.
جالب اينجاست بر خلاف رقابت هاي اروپايي، کيليان امباپه در ليگ يک فرانسه درخشان ظاهر شده و در هشت بازي اخير 9 بار موفق به باز کردن دروازه حريفان شده است. توماس توخل اميدوار است اين روند در ليگ قهرمانان نيز تکرار شده و کيليان امباپه امشب طلسم ناکامي هاي خود را در اولترافورد باطل کند. رئال مادريد به شدت کيليان امباپه را زير نظر دارد و ممکن است در سالهاي آينده شاهد انتقال گرانقيمت اين بازيکن به برنابئو باشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره