برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نیمار آن حرف را در مورد مسی زد چون...

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ ريوالدو اسطوره برزيلي بارسلونا معتقد است نيمار از برنامه باشگاه پي اس جي براي جذب مسي اطلاع دارد.
نيمار پس از بازي پي اس جي و منچستريونايتد که با دبل او و برتري 1-3 پاريسي ها همراه بود، در يک مصاحبه صراحتا گفت که دوست دارد فصل بعد با دوباره با لئو مسي هم تيمي شود و هر کاري خواهد کرد تا اين اتفاق رخ بدهد.
نيمار 4 سال در بارسا با مسي هم تيمي بود و از سال 2017 براي پي اس جي بازي مي کند. هرچند او مشخص نکرد در کدام تيم با مسي هم تيمي خواهد شد ولي گمانه زني ها حاکي از آن هستند که منظور نيمار، پي اس جي بوده است.

ريوالدو معتقد است که حرف هاي نيمار با برنامه ريزي قبلي بوده و او حتمالا از چيزي خبر داشته است. اسطوره برزيلي بارسا به "بِت فِير گفت:« وقتي نيمار مي گويد دوست دارد دوباره کنار مسي بازي کند، قطعا از چيزي خبر داشته و مطلع بوده که پي اس جي قصد جذب مسي را دارد. صادقانه بگويم که تماشاي دوباره زوج مسي و نيمار حتي اگر در پي اس جي باشد نيز فوق العاده خواهد بود.»
ريوالدو ادامه داد:« نيمار حتما از برنامه سران پي اس جي مطلع است و با مصاحبه خود آنها را براي جذب مسي بيشتر تحت فشار قرار داد. مسي و نيمار دوستاني صميمي اند و هميشه باهم در تماس هستند.

نيمار مي داند که قرارداد مسي در پايان فصل تمام مي شود و اين بهترين فرصت براي جذب اوست. پي اس جي نه نياز به مذاکره با بارسا دارد و نه پرداخت مبلغي هنگفت به او. الان بهترين زمان براي جذب مسي است. معتقدم جذب مسي کمک خواهد کرد امباپه هم قراردادش را تمديد کند. او قصد دارد به رئال برود ولي شايد با آمدن مسي متقاعد شود بماند.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره