برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

پرسپولیسی‌ها قرنطینه شدند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پرسپولیسی‌ها قرنطینه شدند

ايسنا/ تيم فوتبال پرسپوليس براي جلوگيري از ابتلاي اعضاي تيمش به کرونا، به اردو رفت.
به نقل از باشگاه پرسپوليس، با تصميم کادر فني تيم و مديران باشگاه و با توجه به لغو بازي پرسپوليس مقابل نساجي قائمشهر که با تصميم سازمان ليگ فوتبال ايران صورت گرفت، نماينده فوتبال ايران و غرب آسيا در فينال ليگ قهرمانان آسيا۲۰۲۰، از امشب جمعه، به اردو خواهد رفت.
هدف از اين اردو ايزوله کردن بازيکنان و کاهش ارتباط آن‌ها با افراد خانواده، دوستان و جامعه به منظور کاهش امکان سرايت بيماري کرونا به بازيکنان و عوامل تيم است.
در اين ارتباط همچنين هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته است تا پروتکل‌هاي بهداشتي، بيشتر از قبل در محل اردو و تمرين اجرا شود.
اهميت اين موارد از آن جهت است که در آستانه بازي فينال آسيا، پروتکل‌هاي سخت‌گيرانه کشور قطر و همچنين محدوديت بازيکنان در اختيار با توجه به مصدوميت‌ها و محروميت‌ها، ابتلاي اعضاي تيم به بيماري کرونا، دردسر ساز خواهد شد.
اين در حالي است که تيم فوتبال پرسپوليس و نماينده فوتبال ايران، اخيرا با تهديدهاي امنيتي_ بهداشتي مبني بر تلاش براي سرايت بيماري به اعضاي تيم روبه‌رو بوده است که در شبکه‌هاي اجتماعي نيز نمود داشت.

اردوي پرسپوليس به منظور کاهش خطر انتقال بيماري به اعضاي تيم، تا بازي با ذوب‌آهن ادامه خواهد داشت. در اين مدت کنترل‌هاي لازم با انجام آزمايش تشخيصي نيز به طور مرتب، انجام خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره