برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین گلزن نفت آبادان مقابل استقلال کیست؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آخرین گلزن نفت آبادان مقابل استقلال کیست؟

ورزش 3/ صنعت نفت آبادان براي طلسم شکني مقابل استقلال به درخشش ستاره اين روزهاي شدل بسته است.

صنعت نفت در حالي در هفته پنجم ليگ برتر به مصاف استقلال خواهد رفت که از آخرين گل اين تيم به استقلال در ليگ برتر، زمان بسيار زيادي مي گذرد. اين تيم در 5 تقابل اخير خود با استقلال در ليگ برتر، هيچ گلي به ثمر نرسانده است.
آخرين باري که صنعت نفتي ها موفق به گشودن دروازه استقلال شده اند مربوط به تقابل هفته اول دو تيم در فصل 97-96 مي شود. در اين ديدار صنعت نفت موفق شد با تک گل کرار جاسم که از روي نقطه پنالتي دروازه رحمتي را باز کرد، به استقلال گل زده و آخرين برد خود را هم مقابل اين تيم رقم بزنند.
کرار جاسم، در اين ديدار آخرين گل صنعت نفت به استقلال را در ليگ برتر به ثمر رسانده بود.
البته چنانچه تقابل هاي دو تيم در همه رقابت ها را در نظر بگيريم، بازهم از زمان آخرين گل آباداني ها زمان زيادي مي گذرد. آنها در مرحله نيمه نهايي جام حذفي در تاريخ 10 بهمن 96 در زمين خود به مصاف استقلال رفتند که آن بازي با نتيجه 2 بر يک به سود آبي پوشان به پايان رسيد.
پريرا مهاجم کنوني فولاد آخرين گلزن نفت در ديدارهاي رسمي مقابل استقلال است که اين کار را در جام حذفي انجام داده است.
لوسيانو پريرا در دقيقه 63 آن بازي تک گل صنعت نفت را به ثمر رساند که آن يک گل براي جبران شکست آباداني ها کافي نبود و استقلال به ديدار فينال جام حذفي صعود کرد و در نهايت به عنوان قهرماني دست يافت.
اينک در چنين شرايطي صنعت نفت به مصاف استقلال خواهد رفت. البته آنها اين بار براي شکستن طلسم ياد شده، يک سلاح مخوف در اختيار دارند. طالب ريکاني، آرپي چي زن نفتي ها که ليگ بيستم را طوفاني آغاز کرده و با زدن چهار گل در چهار بازي به چهره اول فوتبال آبادان تبديل شده، اميد اول تيمش براي شکستن اين طلسم است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره