برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان زیر و رو می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان زیر و رو می‌شود

ورزش 3/ افزايش تعداد مصدومان باعث خواهد شد تا محمود فکري در ترکيب استقلال تغييراتي را ايجاد کند.
يکي از معضلاتي که نصيب استقلال در روزهاي سخت کنوني شده، افزايش تعداد مصدومان اين تيم است. در حال حاضر استقلال 5 بازيکن مصدوم دارد. مسعود ريگي، شيخ دياباته، سياوش يزداني، فرشيد اسماعيلي و وريا غفوري 5 بازيکني هستند که هرکدام به دليل مصدوميت هاي مختلف قادر به همراهي تيم شان نيستند و فعلا دور از تمرينات سپري مي‌کنند.
اگرچه اسماعيلي، دياباته و يزداني در بازي گذشته آبي پوشان نيز به دليل مصدوميت حاضر نبودند اما حالا ريگي و غفوري نيز به جمع مصدومان اضافه شدند و سرمربي آبي ها مجبور است تغييراتي را در ترکيب تيمش ايجاد کند.
بي ترديد محمود فکري براي پر کردن جاي خالي ريگي و غفوري کار راحتي ندارد. اين دو ستاره توانمند حالا بايد از ترکيب خارج شوند. البته نفرات جايگزين ديگري در ترکيب استقلال هستند که بتوانند به ميدان بروند. احمد موسوي گزينه خوبي براي حضور در پست دفاع راست محسوب مي‌شود اما با توجه به اينکه او در دو مسابقه قبلي هافبک راست بود حالا با حضور در دفاع راست فکري بايد يک بازيکن ديگر را در خط هافبک به زمين بفرستد.
همچنين غيبت مسعود ريگي نيز فرصت را در اختيار يک هافبک ديگر قرار مي‌دهد تا به ترکيب اضافه شوند. در اين خصوص به نظر مي‌رسد مهدي‌ مهدي‌پور مناسب ترين گزينه براي حضور در ترکيب ثابت آبي ها است و احتمالا شاهد اولين بازي او به صورت ثابت براي استقلال باشيم.
با توجه به انتقادهايي که طي روزهاي گذشته از سبک بازي استقلال شده، فکري حالا دو يار کليدي ديگر خود را نيز در اختيار ندارد و بايد ديد او در مصاف با نفت آبادان چگونه تيمش را به زمين خواهد فرستاد.

ديدار استقلال و نفت آبادان ساعت 16:15 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره