برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زیباترین بازی‌هایمان در دربی بوده است

منبع
فارس
بروزرسانی
زیباترین بازی‌هایمان در دربی بوده است

فارس/ مربي تيم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: زيباترين بازي‌هاي ما هميشه در دربي اصفهان بوده است.
دربي اصفهان در هفته هفتم ليگ برتر فوتبال بانوان با تساوي به پايان رسيد.
فريماه حبيبيان مربي ذوب‌آهن بعد از دربي عنوان کرد: هر فصل زيباترين بازي‌ها را در دربي اصفهان داشته‌ايم. امروز هم بازي خوب و جانداري را شاهد بوديم و هر دو تيم واقعا فوتبال بازي کردند.
وي افزود: خوشبختانه بازي خوبي بود و داوري هم مشکلي نداشت. تيم ما ابتداي بازي زود به گل رسيد و شرايط ايده‌آلي داشتيم اما لحظاتي از بازي بچه‌ها تمرکز خود را از دست دادند و همين باعث بهم ريختگي تيم شد. خوشبختانه توانستيم با ۲ تعويض خوب تيم را جمع کنيم. اواخر بازي چند موقعيت ۱۰۰ درصد داشتيم که بدشانسي آورديم و گل نشد.  
مربي ذوب‌آهن درباره اينکه تيم شما افت و خيزهاي زيادي داشته،  تصريح کرد: بازيکنان از تيم‌هاي جديد اضافه شده‌اند و نياز به هماهنگي هست. تغيير پست‌ها هم به تمرين بيشتر نياز دارد که اميدوارم در آينده اين هماهنگي کسب شود.
حبيبيان در پاسخ به اين سوال که سپاهان امروز ۲ مهاجم خود را نداشته، گفت: نمي‌توانم بگويم اين موضوع در تيم سپاهان تاثيري نداشته اما ما خيلي زود به گل رسيديم و موقعيت خطرناکي داشتيم که اين موضوع به نقص دفاعي آنها مربوط مي‌شود البته اگر بازيکنان آنها اضافه مي‌شدند مي‌توانستند بازي بهتري داشته باشند. ما موقعيت‌هاي بيشماري در اين بازي داشتيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره