logo

پیوستن مدافع سیتی به بارسا منتفی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیوستن مدافع سیتی به بارسا منتفی شد

ورزش 3/ بارسلونا از جذب اريک گارسيا مدافع کاتالان سيتي در انتقالات زمستاني صرفنظر کرد.
پس از مدت ها گمانه زني ديروز قطعي شد که اريک گارسيا حداقل در زمستان به بارسا ملحق نخواهد شد. باشگاه اسپانيايي از مدت ها پيش به دنبال بازگرداندن گارسيا بود. او محصول آکادمي لاماسياست ولي از 2017 راهي سيتي شد و در پايان همين فصل قراردادش به اتمام مي رسد.
علي رغم تمام تلاش هاي سيتي، گاسيا تاکنون حاضر به تمديد نشده و قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. انتقالي که در تابستان به دليل رقم بالاي مورد تقاضاي سيتي منتفي شد ولي باشگاه انگليسي در انتقالات زمستاني حاضر بود گارسيا را با 5 + 5 ميليون يورو به بارسا منتقل کند و به نظر مي رسيد همه چيز براي بازگشت او هموار است ولي تعويق انتخابات رياست بارسلونا همه چيز را تغيير داد.
روز گذشته به دليل پاندمي کرونا تصميم بر اين شد تا انتخابات رياست بارسا 24 ژانويه برگزار نشود و به زماني ديگر موکول شود. به اين ترتيب بارسا نمي تواند در زمستان و در حالي که زير نظر کميته موقت اداره مي شود، خريد جديد انجام دهد مگر اينکه بازيکن قرضي يا رايگان جذب شود.
خوان لاپورتا نامزد رياست بارسلونا پس از تمام شدن جلسه با کمتيه موقت که شب گذشته صورت گرفت به خبرنگاران گفت که جذب گارسيا در زمستان منتفي خواهد بود و بايد تا تابستان و زماني که قرارداد او تمام مي شود صبر کرد.
بارسا در حال حاضر تنها کلمنت لنگله، ساموئل اومتيتي، رونالد آرائوخو و اسکار مينگسا را به عنوان دفاع مياني در اختيار دارد و جرارد پيکه تا اواخر اسفندماه در دسترس نخواهد بود. آرائوخو و مينگسا عضو تيم دوم بارسا هستند که براي تيم اول هم بازي مي کنند. رونالد کومان سرمربي بارسا در روزهاي گذشته بارها از نياز تيمش به جذب يک مدافع مياني سخن گفته بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره