برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شایسته پیروزی بودیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شایسته پیروزی بودیم

ورزش 3/ فرانک لمپارد، سرمربي چلسي، پس از پيروزي 1-0 مقابل فولام، تاييد کرد که تيمش شايسته کسب سه امتياز اين ديدار بود.
 در اين ديدار فولام در همان نيمه اول با اخراج آنتوني رابينسون، 10 نفره شد و آبي ها با استفاده از برتري نفري شان توانستند با تک گل ميسون مونت در نيمه دوم به پيروزي برسند.
چلسي در سه ديدار قبلي اش در ليگ برتر پيروز نشده بود اما با سه امتياز ديدار امشب، به رتبه هفتم جدول ليگ برتر صعود کرد.
لمپارد در پايان بازي به اسکاي اسپورتس گفت:" البته که کسب پيروزي احساس خوبي دارد. با توجه به فرمي که اخيرا در ليگ داشتيم، کسب اين پيروزي آسان نبود و بايد بالاخره اين کار را انجام مي داديم. فولام شرايط را براي ما دشوار کرد. ما بازي را خوب شروع کرديم، خيلي توپ را در کنترل مان داشتيم، اين کار مقابل تيمي 10 نفره آسان نيست. ما به تلاش مان ادامه داديم و به چيزي که امشب شايستگي اش را داشتيم، رسيديم.
من به کيفيت بازيکنانم اعتماد دارم. اين احساس را داشتيم که به گل مي رسيم زيرا فشار تيم ما قطع نمي شد. بايد صبور مي بوديم و فکر مي کنم اين کار را انجام داديم."
گل ميسون مونت، دومين گل او در اين فصل بود و هرچند لمپارد از فرم اين ملي پوش انگليسي راضي است اما اميدار است که آمار گلزني او بهبود پيدا کند:" ميسون عقب تر بازي مي کرد اما همچنان مي تواند براي گلزني جلو برود. او نياز دارد که گل هاي بيشتري بزند. او اين را مي داند اما کيفيت و نگرش او به بازي فوق العاده است."
مونت هم با ابراز خشنودي از پيروزي تيمش گفت:" بازي فوق العاده اي براي ما بود. مي دانيم که شرايط اخيرمان سخت بود. بايد به خودمان نگاه کنيم. من خودم را در محوطه جريمه ديدم؛ کاري که اخيرا انجام  نمي دادم. اين چيزي است که من به دنبالش هستم و امروز آن را انجام دادم. شايد بايد دو گل مي زدم."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر