برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جمع‌آوری تبلیغات نامزد ریاست بارسلونا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
جمع‌آوری تبلیغات نامزد ریاست بارسلونا

آخرين خبر/ يک ماه پيش، خوان لاپورتا، نامزد رياست بارسلونا يکي از مهمترين گام هاي تبليغات انتخاباتي خود را برداشت و يک بنر بسيار بزرگ با تصويري از يک ساختمان در فاصله صد متري ورزشگاه برنابئو نصب کرد.

به گزارش فوتبالي، لاپورتا با اين اقدام اولين گام از تبليغات انتخاباتي خود را براي رياست بارسا برداشت. لاپورتا در ان زمان در مورد اين بنر گفته بود:" اگر پرز همين کار را مي کرد و مقابل نيوکمپ بنر خودش را نصب مي کرد، نمي دانم که چه واکنشي نشان مي دادم." حالا پس از يک ماه اين بنر از نزديکي ورزشگاه رئال مادريد برداشته شده و خبري از اين بنر نيست.
لاپورتا از زمان 16 دسامبر که اين بنر را نصب کرد به تدريج به بخت اصلي پيروزي در انتخابات رياست بارسلونا در روز 24 ژانويه تبديل شد هر چند که به خاطر کرونا انتخابات به هفتم مارس موکول شد. لاپورتا 10.272 امضا براي شرکت در انتخابات جمع آوري کرده که از ساير نامزدها بيشتر است. لاپورتا اخيرا در مصاحبه با کادناسر در مورد اين بنر معروف گفته بود:" انتخابات را با تجربه و اعتبار مي توان برنده شد. مي خواستيم شخصيت کانديداتوري خود را نشان بدهيم. هدفمان احترام و همدلي بوده است. مدير کمپين اين تصميم را گرفت. من پيشنهاد دادم که در آن بنر از عبارت "يک تيم بزرگ لايق يک حريف بزرگ است" استفاده شود اما در نهايت اين جمله مورد استفاده قرار نگرفت."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره