برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعتراض مظلومی به برنامه پرسپولیس در لیگ برتر

منبع
مهر
بروزرسانی
اعتراض مظلومی به برنامه پرسپولیس در لیگ برتر

مهر/ سرپرست تيم فوتبال استقلال از برنامه ريزي سازمان ليگ براي اين تيم و استراحت بيشتر پرسپوليس گلايه کرد.
پرويز مظلومي سرپرست تيم استقلال به سايت باشگاه استقلال گفت: ديروز بازي ما مقابل تراکتورسازي تبريز را در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار کردند. ضمن احترام و خسته نباشيد به مسئولان سازمان ليگ، قبل از بازي مي‌خواستيم نسبت به اين مسئله اعتراض کنيم اما براي جلوگيري از ايجاد حاشيه و جنجال سکوت کرديم اما حالا که بازي تمام شده انتظار داريم دست‌اندرکاران کميته مسابقات سازمان ليگ برتر توضيح دهند چرا بازي ما بايد در چنين ساعتي برگزار شود؟ اگر بحث بازي پرسپوليس هم بودند دوستان مي‌توانستند بازي‌ها را در دو روز مختلف برگزار کنند همان‌طور که بازي هفته بعد ما را روز شنبه انداخته‌اند و پرسپوليس را دوشنبه، بازي ديروز رقيب را هم امروز برگزار مي‌کردند تا فشاري به ما هم وارد نشود.
سرپرست آبي‌پوشان افزود: ما در سرماي تبريز ساعت ۱۴:۳۰ دقيقه بازي کرديم در حالي‌که قبل از آن نه مي‌توانستيم به بازيکنان ناهار بدهيم نه مي‌شد صبح زود آنها را بيدار کرد و صبحانه داد! از سوي ديگر ۵ ساعت پس از پايان بازي براي بازگشت به تهران معطل شديم و اين مسئله بر شدت خستگي بازيکنان اضافه کرد که ثمره اين اتفاقات ممکن است به مصدوميت نفرات ما بيانجامد.
او ادامه داد: الان پرسپوليس در جدول دو بازي کمتر از تيم ما و ساير تيم‌ها دارد اما برنامه‌ريزي سازمان ليگ به گونه‌اي است که اين تيم هفته‌اي يک بازي انجام مي‌دهد و ما هر ۵ روز يک بازي و همين سبب اعتراض هواداران ما و ساير تيم‌ها شده و اعتقاد دارند عدالت برقرار نمي‌شود. الان شرايط جدول به‌گونه‌اي است که همه بازي‌هاي ما زودتر از پرسپوليس بوده و اين تيم با آگاهي از نتيجه ما به مصاف حريفانش مي‌رود. انتظار ما اين است که سازمان ليگ در اين زمينه عدالت را برقرار کند و نگاه يکساني به همه تيم‌ها داشته باشد.
سرپرست استقلال تاکيد کرد: همين تيم سايپا که ما روز شنبه بايد به مصافش برويم، آخرين بازي خود را سه روز زودتر از ما انجام داد و در واقع سه روز بيشتر فرصت ريکاوري و بازسازي داشت و تازه ما بعد از اين بازي هم در يک فرصت کوتاه بايد يک سفر طولاني به اهواز و سپس از آنجا با اتوبوس به مسجدسليمان داشته باشيم که مشکلات ما را مضاعف مي‌کند.
مظلومي در پايان گفت: اين‌گونه برنامه‌ريزي بازي‌ها به تيم ما فشار آورده و همين مسئله اعتراض هواداران‌مان را در پي داشته و بنده هم وظيفه دارم از منافع باشگاه و همين‌طور خواسته به حق هواداران‌مان دفاع کنم. انتظار دارم سازمان ليگ و به‌خصوص کميته مسابقات در برنامه‌ريزي بازي‌ها به‌گونه‌اي عمل کند که در حق استقلال اجحاف نشود.



ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره