logo

برهانی: قهرمانی نیم‌فصل اهمیت خاصی ندارد

منبع
ايلنا
بروزرسانی
برهانی: قهرمانی نیم‌فصل اهمیت خاصی ندارد

ايلنا/ مربي تيم استقلال تهران درخصوص برتري برابر تراکتور در بازي خارج از خانه و همينطور شرايط اين تيم در هفته‌هاي پاياني نيم فصل اول صحبت کرد.

آرش برهاني درخصوص برتري استقلال برابر تراکتور تبريز اظهار داشت: ما براي آناليز تراکتور يک هفته تمام تمرين و تلاش کرديم. خداراشکر آن چيزي را که مي‌خواستيم در زمين پياده کردند و يک بازي بانظم و زيبا را انجام داديم که توانستيم سه امتياز را هم کسب کنيم.
او ادامه داد: اگر يادتان باشد هفته گذشته گفته بودم که با صبر شرايط تيم ما خوب مي‌شود، خداراشکر در تبريز تقريبا تيم ما کامل بود و تقريبا بعد از ۱۱ هفته با حدود ۷۰ درصد تيم، بازيکنان را به زمين بفرستيم و سه امتياز شيريني کسب کرديم چون برتري با سه گل نتيجه موفقي بود و بچه‌ها شايستگي خود را اثبات کردند و اين کار را انجام دادند.
با وجود صدرنشيني از شما انتقاد مي‌شد. برهاني در اين خصوص اظهار داشت: فکر مي‌کنم که الان بعد از ۱۱ هفته ديگر هواداران واقعي متوجه شدند که ما بهانه نمي‌آوريم و هر مشکلي که مي‌گفتيم واقعا وجود داشت. هواداران واقعي استقلال الان خوشحال هستند و از بازي خوب تيم‌شان لذت مي‌برند. اگر الان صحبتي ببينم ديگر خيلي بي انصافي است. شرايط تيم را نمي‌دانستند و عده‌اي صحبت کردند که ناراحت کننده بود. برخي از دوستان حرف زدند و مشکلي نيست چون شرايط را نمي‌دانستند. همانطور که آقاي فکري مي‌گويند در باشگاه هميشه روي پيشکسوتان و بازيکنان قبلي باز است چون اين باشگاه براي آنهاست. تمرينات را تماشا کنند و هر زمان که خواستند نظراتشان را با ما در ميان بگذارند چون تيم در دست ما امانت است و ما امانت‌دار هستيم. اميدوارم که به عنوان بهترين شکل ممکن ماموريتي که داريم را انجام بدهيم.
مربي تيم استقلال درباره آغاز روند گلزني شيخ دياباته همچنين گفت: او بعد از يازده هفته از ابتدا به ميدان رفت و بازيکني به کيفيت او در اين هفته‌ها نداشتيم. ديديد که چه اندازه تاثير‌گذار بود و همينطور اميرارسلان که خوب بازي کرد. کار مهمي که بايد مي‌کرديم، زوج سازي بود. وقتي نفرات را به صورت کامل نداشتيم نمي‌توانستم اين زوج‌سازي‌ها را انجام بدهيم. الان خداراشکر توانسته‌ايم به بهترين شکل چنين کاري انجام بدهيم. مي‌بينيد که بازيکنان چه اندازه آماده هستند و انگيزه دارند. 
آرش برهاني درخصوص مشکلات مالي بازيکنان همچنين گفت: به هر حال بازيکنان اعتراض کردند اما آقايان خليل زاده، مددي و عبديان تمام تلاش‌شان را انجام دادند و همينطور هم ادامه مي‌دهند ولي چون طلبکاران زيادي داشتيم به دليل کسب مجوز حرفه‌اي و باز کردن پنجره نقل و انتقالات هزينه زيادي پرداخت کردند. اگر اين هزينه‌ها نبود الان بازيکنان حدود ۵۰ درصد دريافتي داشتند و الان هم تلاش مي‌کنند و زحمت مي‌کشند که ما اميدواريم در آينده مشکلات را برطرف کنند.
قهرمان نيم فصل مي‌شويد؟ برهاني در پاسخ به اين سوال گفت: قهرماني در نيم فصل مهم نيست چون تمام تلاشمان اين است که بازي بازي پيش برويم و هر بازي براي ما سختي هاي خودش را دارد.
او با اشاره به بازي سايپا گفت: الان نبايد فکر کنيم که بازي سايپا آسان‌تر از بازي با تراکتور است چون آن بازي هم اهميت خاص خودش را دارد؛ همينطور بازي با نفت مسجد سليمان که يک تيم آماده نشان داده است. ما نتايج خوبي کسب کرديم و جلوي نفت آبادان روي ضربه ايستگاهي گل خورديم و مثل الان شرايط خوبي نداشتيم اما به هر حال فوتبال متفاوت است و بازي خارج يا داخل خانه بستگي به اين دارد که تيم چه روحيه و شرايطي دارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره