برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قنبرپور: وزیر صلاح بداند عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌شوم!

منبع
فارس
بروزرسانی
قنبرپور: وزیر صلاح بداند عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌شوم!

فارس/ پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حدود 20 روز قبل با وزير ورزش جلسه داشتم و اگر صلاح بداند، عضو هيات مديره اين باشگاه مي‌شوم.
نام مصطفي قنبرپور در روزهاي اخير به عنوان يکي از گزينه‌هاي حضور در هيأت رئيسه مطرح شده  است.
قنبرپور که سابقه بازي، مربي‌گري و سرپرستي تيم پرسپوليس را در کارنامه دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اين موضوع اظهار داشت: حدود 20 روز پيش جلسه‌اي با وزير ورزش و جوانان داشتم و براي عضويت در هيأت مديره به من پيشنهادي مطرح شد. اکنون هم اگر وزير صلاح بداند و حکم مرا ابلاغ کند با تمام وجود در خدمت باشگاه پرسپوليس هستم و اگر هم اين اتفاق رخ ندهد براي همه عزيزاني که به اين باشگاه مي‌آيند و زحمت مي‌کشند آرزوي موفقيت مي‌کنم.
وي ادامه داد: براي من فقط نام پرسپوليس و خانواده‌اش مهم است و بارها ثابت کرده‌ام در هر جايگاهي حاضر به خدمت هستم. اگر وزير صلاح بداند اين اتفاق رخ مي‌دهد اما تاکنون ابلاغي به دست من نرسيده است.
پيشکسوت پرسپوليس درباره ميزان اطلاعات خود از مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: تا زماني که به باشگاه ورود نکنم نمي‌توانم در اين مورد حرف بزنم زيرا مستندات را نديده‌ام.خدمت کردن براي پرسپوليس براي من اتفاق ميمون و مبارکي است و اگر اين اتفاق رخ بدهد، به صورت دقيق و ريز وارد کار خواهم شد و متوجه مي‌شوم چه اتفاقي در باشگاه رخ مي‌دهد.
قنبرپور تصريح کرد: صادقانه بگويم اگر هواداران و رسانه‌ها بدانند در بخش‌هاي مختلف باشگاه چه مي‌گذرد، همه مسائل به سمت آرامش مي‌رود اما اکنون در حالي که به باشگاه ورود نکرده‌ام نمي‌توانم درباره مشکلات مالي صحبتي کنم که نسنجيده باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره