برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فرصت سوزی نساجی در مشهد ادامه داشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرصت سوزی نساجی در مشهد ادامه داشت

ورزش 3/ نساجي ديروز در شرايطي با يک گل در برابر شهر خودرو شکست خورد که در نيمه دوم ارايه گر بازي خوبي بود و با موقعيت هايي که به دست آورد دست کم مي توانست بازي را به تساوي بکشاند. 

در نيمه دوم اين ديدار با تعويض هاي صورت گرفته از سوي مجيد جلالي نساجي هجومي تر شد و در يک صحنه ارسال سعيد بيگي از روي نقطه کرنر موقعيت خوبي را براي گلزني مهيا کرد اما ضربه روزبه شاه عليدوست توسط ميلاد فراهاني مهار شد تا نساجي فرصت خوبي را براي به تساوي کشاندن بازي از دست بدهد. 
با حضور مجيد جلالي در نساجي آرمان قاسمي به پست  دفاع چپ برگشت و پيش تر سعيد بيگي که در اين پست بازي مي کرد به جاي حسن جعفري در پست دفاع راست بازي کرد. سعيد بيگي تا کنون در چند پست براي نساجي کرده. او در پست مدافع مياني و هافبک دفاعي هم براي نساجي به ميدان آمده که با حضور مجيد جلالي اينبار ترجيح داده شد سعيد بيگي در پست دفاع راست بازي کند. البته او در زمان حضور وحيد فاضلي و پيش از آماده شدن حسن نجفي در اين پست بازي مي کرد. 
نکته جالب توجه در مورد ترکيب نساجي در بازي ديروز استفاده بيش تر از جوان ها بود. نيما ميرزازاد – علي داوران و امير حسين يحيي زاده در نيمه نخست در ترکيب ثابت تيم به ميدان رفتند که در زمان وحيد فاضلي، امير حسين يحيي زاده شانس بازي پيدا نکرد و در نيمه دوم هم عرفان گل محمدي هم به ميدان آمد. البته اين بازيکن هم پيش تر در ترکيب نساجي به ميدان آمده بود. 
نساجي در بازي آينده خود ميزبان ذوب آهن است که از اين بازي مي توان به عنوان بازي 6 امتيازي براي هر دو تيم ياد کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره