برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فشارهای سیاسی مانع برکناری رحمان رضایی از هدایت ذوب‌آهن؟!

منبع
ايلنا
بروزرسانی
فشارهای سیاسی مانع برکناری رحمان رضایی از هدایت ذوب‌آهن؟!

ايلنا/ سرمربي ذوب آهن طبق مصوبه هيئت مديره و اوليتماتوم داده شده نتوانست از فرصتش براي ابقا استفاده کند و بدين ترتيب بايد از سمت خود کنار برود.
هيئت مديره باشگاه ذوب آهن دو هفته قبل و در واکنش به نتايج ضعيف اين تيم تشکيل جلسه داد و طي اين جلسه تصميم گرفته شد به کادرفني اولتيماتوم داده شود.
طي اين اولتيماتوم قرار بر اين شد که شرط ادامه همکاري با رحمان رضايي، سرمربي اين تيم کسب حداقل ۱۱ امتياز از ۵ بازي آينده باشد و با وجود اين موضوع، ذوبي‌ها در دو هفته ابتدايي از اين اولتيماتوم با يک شکست و يک تساوي امکان رسيدن به حد نصاب تعيين شده نيستند و از همين رو انتظار مي‌رفت بعد از بازي روز گذشته ذوب آهن مقابل نفت مسجدسليمان، تصميمات جديدي در خصوص کادرفني گرفته شود.
در همين راستا از اصفهان خبر مي‌رسد که فشارهايي مانع از اجراي مصوبه هيئت مديره شده است و به آنها اجازه برکناري رحمان رضايي داده نشده است. چندي پيش بود که موسوي لارگاني، نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي صحبت از فشارهاي سياسي و اعمال نفوذ در تصميمات باشگاه ذوب آهن مطرح کرد و عنوان کرد چهره‌هاي سياسي در کار ذوب آهن دخالت مي‌کنند و در تصميمات اين باشگاه اثرگذار هستند.
طبق گفته رسول کربکندي، سخنگوي هيئت مديره ذوب آهن قرار است تا روز شنبه نشستي ميان اعضاي هيئت مديره برگزار شود و طي آن در خصوص ادامه همکاري با رحمان رضايي تصميم‌گيري شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره