برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

دعوا بر سر مهاجم ایرانی بالا گرفت

منبع
مهر
بروزرسانی
دعوا بر سر مهاجم ایرانی بالا گرفت

مهر/ يک روزنامه نگار اوکرايني اعلام کرد توافق شهاب زاهدي مهاجم ايراني تيم فوتبال المپيک دونتسک با تيم زوريا لوهانسک قانوني نيست!
شهاب زاهدي مهاجم ايراني تيم فوتبال المپيک دونتسک اوکراين شرايط پيچيده‌اي در اين باشگاه دارد. قرارداد شهاب اين فصل با المپيک تمام مي‌شود ولي مسئولان اين باشگاه مي‌خواهند با فروش اين بازيکن در نقل و انتقالات زمستاني همين فصل، درآمد کسب کنند.
طبق اعلام رسانه‌هاي اوکرايني، شهاب از همين حالا براي فصل بعد با تيم زوريا لوهانسک به توافق رسيده است. مسئولان باشگاه المپيک از امضاي توافقنامه اوليه زاهدي بي خبر بوده و از اين اتفاق عصباني هستند. به همين دليل اين بازيکن را به تيم دوم باشگاه تبعيد کرده‌اند.
سايت «sportarena» خبر داد باشگاه ريوآوه که سال گذشته مهدي طارمي ديگر مهاجم ايران را در اختيار داشت و سود خوبي از انتقال او به دست آورد، يکي از مشتريان شهاب زاهدي است. ريوآوه پيشنهاد ۳۰۰ هزار يورو به علاوه ۳۰ درصد از فروش بعدي زاهدي را به باشگاه المپيک داده است.
اين در حالي است که «ايگور بورباس» روزنامه نگار اوکرايني روز گذشته خبر داد توافق زاهدي با زوريا فاقد اعتبار است چون در يوفا ثبت نشده است. وي اعلام کرد زوريا حاضر شده براي زاهدي مبلغ ۳۰۰ هزار يورو به المپيک بدهد اما بدون درصد فروش مجدد اين بازيکن که المپيک اين پيشنهاد را قبول نکرده است. وي درباره درآمد زاهدي در زوريا هم اعلام کرد اين باشگاه با بازيکن ايراني بر سر مبلغ ماهانه ۱۲ هزار يورو به توافق رسيده است.
زاهدي در اين فصل در ۱۲ بازي المپيک هشت گل به ثمر رسانده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره