برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

علیرضا دبیر چیزی برای خودش نمی‌خواهد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
علیرضا دبیر چیزی برای خودش نمی‌خواهد

ايسنا/ سرمربي تيم ملي کشتي آزاد گفت: عليرضا دبير چيزي را براي خودش نمي‌خواهد و براي کشتي قدم برمي‌دارد.
غلامرضا محمدي سرمربي لرستاني تيم ملي کشتي آزاد در مورد حضور رئيس فدراسيون کشتي در استان لرستان گفت: يکي از کارهاي خيلي خوب که به صورت ميداني در حال انجام و به نظرم کاربردي است حضور رئيس فدراسيون در استان هاي مختلف است.
وي ادامه داد: اين کار مي تواند کشتي را در سراسر کشور پويا و زنده کند و من خودم وقتي در جلسات آقاي دبير با مسئولان استان لرستان حضور داشتم به دوستانم گفتم که حضور رئيس فدراسيون يک فرصت است براي اينکه کشتي ما به روزهاي اوج خود برگردد.
محمدي تصريح کرد: سفر رئيس فدراسيون اثرات مثبت و خيلي خوبي داشت، حضور عليرضا دبير در لرستان و ساير استان ها موجب يک شور و هيجان و يک حال و هواي تازه در کشتي استان ها شد و اين در شرايطي است که خيلي از مديران ما کارها را  از پشت ميز مديريت مي کنند.
وي ادامه داد: اينکه رئيس فدراسيون در استان ها حضور مي يابد و وقت مي گذارد، مطئنم اين حرکت در آينده نزديک به کشتي ما خيلي کمک مي کنند چراکه ارگان هايي که در استان ها هستند پاي کار مي آيند و به کشتي کمک مي کنند و اين حرکت مثبت و اميدوارکننده به خصوص در جاهايي که کشتي خيز بوده از جمله استان لرستان که در کشتي آزاد و فرنگي پيشينه خوبي نيز داشتيم ايجاد انگيزه و اميد مي کند.
محمدي در مورد کشتي لرستان گفت: کشتي در استان لرستان يک پيشينه و قدمتي دارد که هرچه به گذشته بر مي گرديم مي بينيم در دو رشته آزاد و فرنگي هميشه لرستان حرفي براي گفتند در رقابت هاي انتخابي تيم ملي، قهرماني کشور و ليگ در رده هاي سني مختلف داشته و کشتي گيران آن در عرصه بين المللي نيز درخشيده اند و اين انتظار مي رود که کشتي استان دوباره به روزهاي خوب خودش برگردد.

وي تصريح کرد: من چيزي که در سفر رئيس فدراسيون ديدم اين بود که وي واقعا دلسوزانه کار را مي بيند و چيزي را براي خودش نمي خواهد و براي کشتي قدم بر مي دارد. وظيفه ام اين است که در کنار رئيس فدراسيون باشم و هر دوي ما عشق به کشتي داريم و به دنبال موضوعات شخصي نيستيم، بلکه به دنبال منافع کشتي هستيم.
سرمربي تيم ملي کشتي اظهار داشت: قطعا نفراتي که در استان ها حضور دارند مي توانند به کشتي کمک کنند و در لرستان نيز با مديريت خوبي که دکتر بهرامي و همکارانشان در هيأت کشتي دارند کارهاي بسيار مثبتي در حال انجام است و من به ايشان و همکارانشان خداقوت مي گويم و اميدوارم دوباره با همدلي تحولي که مدنظر است در کشتي لرستان به وجود بيايد و شکوفايي در کشتي لرستان را مانند ساير استان ها ببينيم.
دارنده ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز جهان در مورد اينکه مشکل کشتي استان لرستان را در چه مي بيند گفت: چند فاکتور اساسي در اين مورد نقش دارد و خيلي از مسائل دخيل هستند. با بررسي ميداني که انجام شده به اين نتيجه رسيده ام که خيلي از فاکتورها بايد کنار هم قرار بگيرد که اتفاق خوب در کشتي لرستان بيفتد.
وي ادامه داد: ما در بحث آموزش مربيان خيلي بايد خوب کار کنيم و کار دانش افزايي را انجام دهيم. در رده هاي پايه نونهالان و نوجوانان بايد سخت کار و خوب سرمايه گذاري کنيم و کار به معناي کامل آن باشد وي اين کار در آينده خيلي نزديک کشتي در هر استاني از جمله لرستان را تا يک دهه تضمين مي کند. همچنين حضور نفرات کاربلد نيز بسيار مهم است. من در جمع پيشکسوتان، مربيان و روساي هيأت هاي کشتي استان گفتم در حال حاضر که شخص اول فدراسيون کشتي از جنس اين کار است اگر قرار است اتفاقي در کشتي لرستان بيفتد امروز بايد اين اتفاق بيفتد که شرايط کاملا مهياست و بايد همه در کنار هم قرار بگيرند و با هم همدل باشند و برنامه ريزي را در هيأت کشتي ببينيم.
وي در مورد ديگر اقدامات موثر در جهت پيشرفت کشتي در استان ها گفت: برگزاري اردوي تيم هاي ملي در شهرها موثر است و اين يکي از کارهاي خوبي بود که قبل از جهاني استانبول انجام شد. البته برگزاري اين اردوها بايد در استان هايي که امکانات لازم در آن فراهم باشد و خواستگاه کشتي هستند مانند مازندران، همدان، کرمانشاه، لرستان، خراسان رضوي باشد و حضور قهرمانان در اين استان ها بعث انگيزه در نونهالان و نوجوانان و آمدن آن ها در کشتي مي شود. ضمن اينکه ما مي توانيم با برگزاري رقابت هاي ملي و بين المللي در استان ها و همچنين برگزاري مسابقات ليگ و تيم داري در آن باعث ايجاد انگيزه و شور و هيجان کشتي در آن استان و شهر شويم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره