برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فرصت طلایی برای تیم قلعه‌نویی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرصت طلایی برای تیم قلعه‌نویی

ورزش 3/ تيم فوتبال گل گهر با پيروزي برابر تراکتور مي تواند 18 امتيازي شود و به طور موقت رتبه چهارم جدول را از تراکتور بگيرد، در سوي ديگر شاگردان شجاعي فقط با پيروزي پر گل مي توانند رتبه اي بهتر از چهارم به دست بياورند.
گل‌‎‌گهر پس از پيروزي درخشان برابر شهرخودرو که با هت‌تريک گادوين منشا همراه شد، ابتدا مقابل ذوب آهن به ميدان رفت و به تساوي يک بر يک دست يافت. آبي هاي سيرجاني سپس با استقلال مصاف دادند و در يک بازي پرحادثه با نتيجه 2 بر 1 مقابل اين تيم شکست خوردند و درنهايت آخرين بازي اين تيم پس از استراحتي 16 روزه در اراک مقابل آلومينيوم برگزار شد و شاگردان اميرقلعه نويي در شرايطي به تساوي بدون گل رضايت داد که کادر فني آبي پوشان سيرجاني معتقد بود داور يک پنالتي واضح را براي اين تيم نگرفته است.
از دست دادن 7 امتياز در اين سه بازي سبب شده تا حالا شاگردان اميرقلعه نويي که پاي ثابت رتبه هاي بالايي جدول رده بندي بودند و چند هفته نيز صدر جدول در اختيار آنها قرار داشت، از 10 بازي 15 امتياز کسب کرده باشند و در رتبه هشتم قرار گرفته اند.
ديدار برابر تراکتور 16 امتيازي که رتبه چهارم جدول ليگ بيستم را با 11 بازي به خود اختصاص داده، فرصت بسيار خوبي براي شاگردان اميرقلعه نويي در ورزشگاه خانگي به شمار مي رود که با کسب امتيازات کامل مسابقه به رتبه چهارم جدول رده بندي صعود کنند. البته در سوي مقابل نيز تراکتور مي تواند با کسب سه امتياز بازي، 19 امتيازي شود ولي بايد حداقل با سه گل اختلاف تيم قلعه نويي را در ورزشگاه امام علي سيرجان شکست دهد.
در صورتي که اين اتفاق رخ دهد و شاگردان مسعود شجاعي مقابل اميرقلعه نويي نتيجه بازي را واگذار کنند، گل گهر شرايط بسيار خوبي پيدا خواهد کرد و به 4 امتيازي صدر جدول خواهد رسيد.
شاگردان اميرقلعه نويي همچنين يک ديدار حساس و 6 امتيازي معوقه برابر پرسپوليس نيز در پيش دارند که نتيجه آن مسابقه نيز تاثير زيادي در چگونگي رده بندي تيم هاي بالايي جدول رده بندي خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره