برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تلاش بازیکن مغضوب استقلال برای بازگشت به ترکیب

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تلاش بازیکن مغضوب استقلال برای بازگشت به ترکیب

ورزش 3/ پس از يک ديدار غيبت مقابل تراکتور، حالا به نظر مي رسد که عارف غلامي مهياي بازگشت به ترکيب تيم فکري باشد.
دربي 94 براي خط دفاعي استقلال خوب پيش نرفت. محمدحسين مرادمند و عارف غلامي هر چقدر که در نيمه اول در مهار موقعيت هاي سرخپوشان خوب عمل کردند، اما در نيمه دوم به حدي نااميد کننده ظاهر شدند که انگار استقلال چند يار در زمين کمتر داشت.
شايد عارف غلامي در شهرآورد گذشته يکي از نااميد کننده ترين نمايش هاي چند سال اخيرش را داشت. بازيکني که حتي خوش شانس بود که توسط رضا کرمانشاهي از زمين مسابقه اخراج نشد. عملکرد عارف باعث شد تا محمود فکري براي ديدار مقابل تراکتور او را نيمکت نشين کند.
عارف غلامي طي اين مدت عملکرد بسيار خوبي با پيراهن استقلال داشت. اين بازيکن به مهره اصلي خط دفاعي تيم هاي استراماچوني، مجيدي، نامجومطلق و فکري تبديل شد و به خوبي شايستگي هايش را ثابت کرد و حتي به تيم ملي نيز دعوت شد اما اين بازيکن در دربي تهران از لحاظ روحي به هم ريخته بود و هرگز نتوانست خودش را جمع و جور کند و به نظر مي رسد فکري نيز براي خارج شدن غلامي از آن فشارهاي روحي، در بازي گذشته به او استراحت داده باشد.
با اين حال هواداران استقلال در فضاي مجازي در اين چند روز با انتشار تصاوير مربوط به چهره ناراحت عارف غلامي در تمرينات از او حمايت و تعصب مدافع جوان تيم را نسبت به تيم محبوبشان را ستايش کرده اند. بازيکني که حتي خودش نيز يک ويديو کليپ از حضور موثرش در ترکيب استقلال طي اين دو فصل منتشر کرد و صد البته کسي منکر توانايي هاي بالاي اين مدافع جوان و آينده دار آبي پوشان نيست.
به هر حال بزرگترين بازيکنان دنيا نيز در کارنامه خود روزهاي خوب و بد دارند و عارف غلامي نيز از اين قاعده مستثني نيست. عملکرد او در دربي هرگز باعث ناديده شدن زحمات او در خط دفاعي استقلال نمي شود. ميانگين نمرات عارف غلامي در فصل اخير 7 است، اين نمره بالاترين نمره مدافعين استقلال در فصل اخير است، با اين اوصاف بنظر مي رسد عارف غلامي خيلي زود به ترکيب آبي ها برگردد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره