برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هدیه رئالی‌ها به تیمی که تحقیرشان کرد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
هدیه رئالی‌ها به تیمی که تحقیرشان کرد

آخرين خبر/ آلکويانو در مرحله يک شانزدهم نهايي کوپا دل ري دست به کار بزرگي زد و رئال مادريد را در وقت اضافه با نتيجه دو بر يک شکست داد. قبل از اين که بازي برگزار شود، دو باشگاه به توافق رسيدند تا صرفنظر از هر اتفاقي در بازي، رئال يک هديه ويژه به رقيب بدهد. در حقيقت رئال مادريد پيراهني را اختصاصي براي هر کدام از اعضاي تيم آلکويانو به آنها اهدا کرد.
به گزارش فوتبالي، دو باشگاه به توافق رسيده بودند که رئال مادريد در پايان بازي با الکويانو جوايز را اهدا کند. رئال مادريد از تيم حريف خواسته بود که هر کدام از بازيکنان حريف پيراهني با اسم و شماره دلخواه خود را از آنها درخواست کنند. آنها مي توانستند اسم و شماره محبوب خودشان را روي پيراهن ها بزنند اما در نهايت به جز يکي از آنها بقيه از اسم و شماره بازيکنان رئال استفاده کردند و فقط يکي از آنها اسم خودش را برگزيد.
در تصويري که باشگاه آلکويانو در شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده، پانزده بازيکن با پيراهن هاي اهدايي عکس گرفته اند. بنزما، راموس و مودريچ محبوب ترين ها بوده اند که سه پيراهن با اسم و شماره هر کدام نصيب بازيکنان آلکويانو شد. دو نفر پيراهن کروس را درخواست کردند. خوزه خوان دروازه بان 41 ساله و ستاره بازي به پيراهن کورتوا رسيد و فدريکو والورده و فرلاند مندي نيز هر کدام يک درخواست داشتند و پيراهنشان به بازيکنان حريف رسيد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره