نماد آخرین خبر

لک: کار غیراخلاقی انجام ندادیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
لک: کار غیراخلاقی انجام ندادیم

تسنيم/ سرمربي تيم فوتسال کراپ الوند ايرانيان اعتقاد دارد تيمش کهکشاني نيست و از لحاظ جذب بازيکن و نيز هزينه‌ها، با مدعيان عنوان قهرماني فاصله دارد.
رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره برتري 3 بر 2 کراپ الوند مقابل شهيد منصوري قرچک اظهار داشت: شهيد منصوري تيمي ريشه‌دار است و بازيکنان اين تيم چند سالي است کنار هم بازي مي‌کنند. بازي بسيار سختي داشتيم. پس از اتفاقات ديدار با مقاومت، تيم ما از لحاظ رواني زير فشار بود که اين موضوع در بازي مشخص بود. نقاط ضعف منصوري را مي‌شناختيم و منافذ را روي اين تيم بستيم. روي دو تعلل گل خورديم که با وجود بازي با يک بازيکن کمتر، با پاورپلي به جريان مسابقه برگشتيم. بچه‌هاي ما خيلي تلاش کردند که از آنها تشکر مي‌کنم. مي‌توانيم به داشتن روندي بهتر اميدوار باشيم.
وي در پاسخ به اين پرسش که آيا از عملکرد شاگردانش در نيم‌فصل اول ليگ برتر فوتسال راضي است يا خير، تصريح کرد: از امتيازگيري تيم اصلاً رضايت ندارم و رتبه فعلي (سوم جدول گروه الف) به هيچ وجه جايگاه اصلي ما نيست. در نيم‌فصل اول قرعه بسيار سختي داشتيم و چهار هفته بيرون از خانه بازي کرديم. در اغلب بازي‌ها از حريفان جلو بوديم و مي‌توانستيم بهتر باشيم، اما نتيجه را در اواخر مسابقه از دست مي‌داديم. بازيکنان سال گذشته کراپ جذب تيم‌هاي مختلف شدند و بازيکنان جديد نياز به هماهنگي دارند.
سرمربي کراپ الوند ايرانيان با بيان اينکه تيمش تعدادي از مهره‌هاي دفاعي خود را از دست داده است، به تسنيم گفت: نتوانستيم از مصطفي نظري استفاده کنيم و محسن منتظم و عليرضا رفيعي هم مصدوم بودند. عدم هماهنگي بازيکنان باعث شد بازي‌هاي خوبي ارائه نکنيم، اما تيم خوبي داريم و مي‌توانيم به جايگاه اصلي خود بازگرديم.
لک در واکنش به انتظارات بالا از کراپ بيان کرد: نمي‌دانم دليل پرداختن بيش از حد به کراپ الوند و دادن لقب کهکشاني به ما چيست. تيم ما به تازگي از ليگ يک به ليگ برتر آمده است. بسياري از تيم‌ها با اين شرايط، در سال اول دوباره سقوط مي‌کنند. دوستان از ابتدا به درستي يا غلط، به تيم ما فشار آوردند و اين موضوع خودش را نشان داد. ما کهکشاني نيستيم و از لحاظ هزينه و جذب مهره، با تيم‌هايي که براي قهرماني مي‌جنگند فاصله داريم. اين فشار روي مجموعه مديريت و تيم کراپ الوند مؤثر بوده است. البته با بازيکناني که داريم، مي‌توانستيم عملکرد خيلي بهتري داشته باشيم و اگر در برخي پُست‌ها بازيکنان کاملي داشتيم، نتايج بهتري مي‌گرفتيم.
وي با بيان اينکه براي قهرماني بايد فاکتورهاي ويژه‌اي داشت، خاطرنشان کرد: ما امتيازات لازم را به دست نياورديم و در چند بازي با وجود اينکه از رقبا پيش بوديم، نتيجه را به دليل عدم تمرکز از دست داديم. اين فشار روي تيم تازه تأسيس کراپ الوند که به تازگي ليگ برتري شده است، درست نيست و کراپ نياز به زمان دارد تا خودش را پيدا کند. فکر مي‌کنم اين اتفاق در نيم‌فصل دوم رخ مي‌دهد.

سرمربي کراپ الوند ايرانيان راجع به اينکه گفته شد اين باشگاه به صورت غيرقانوني با بازيکنان تحت قرارداد مذاکره مي‌کند، اظهار داشت: تلاش مي‌کنيم در پُست‌هايي که به بازيکن نياز داريم، مهره‌هاي جديد جذب کنيم. با اين حال هيچ وقت به صورت غيرقانوني با بازيکنان مدنظر خود مذاکره نمي‌کنيم. مديران کراپ افرادي پاک و اخلاق‌مدار هستند. هيچ زماني اين کار را نکرديم. با يک بازيکن آزاد به توافق رسيديم و يک بازيکن از يکي از تيم‌هاي ليگ برتري مي‌گيريم که باشگاه کراپ با باشگاه اين بازيکن، نامه‌نگاري کرده است. ما کاري غيراخلاقي نکرديم و با هماهنگي باشگاه، کار را به صورت رسمي انجام مي‌دهيم.
لک در مورد وضعيت مصطفي نظري در تيم کراپ الوند تصريح کرد: نظري با مصدوميتي که داشت، نتوانست در نيم‌فصل اول به ما کمک کند و با باشگاه مذاکره مي‌کند. او با ما تمرين مي‌کرد که در چند مرحله مصدوم شد. نظري ابتداي فصل غايب بود، در يک ديدار بازي کرد و بعد در تمرين مصدوم شد. باشگاه و تيم فني کراپ روي اين بازيکن حساب کرده بودند و نياز داشتيم بازيکن بزرگي در پُست دروازه‌باني داشته باشيم. نظري به خاطر مصدوميت نتوانسته است چيزي را که باشگاه مي‌خواهد، برآورده کند و نمي‌دانم مذاکرات آنها به کجا مي‌انجامد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره