برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

پایان کار رسول پناه در پرسپولیس 

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پایان کار رسول پناه در پرسپولیس 

ورزش 3/ مديرعامل سابق پرسپوليس دقايقي پيش با حضور در محل باشگاه، کارهاي اداري مربوط به پايان همکاري با اين باشگاه را دنبال مي‌کند.

مهدي رسول پناه بعد از حضور يک سال و اندي در سمت‌هاي مختلف در اين باشگاه، اکنون به ساعات پايان همکاري خود در اين باشگاه رسيده است.
رسول پناه که به عنوان چهره ناشناخته و عجيب در هيات مديره کار خود را در پرسپوليس آغاز کر‌د، در ادامه با استعفاي محمدحسن انصاريفرد به عنوان سرپرست کار را دنبال کرد. حضور پر حاشيه او طي اين ماه‌ها همواره با تنش‌هايي همراه بوده که جدي‌ترين آنها با عليرضا بيرانوند، شجاع خليل زاده و يحيي گل‌محمدي رقم خورده و هواداران بابت کارشکني در ماجراي مهدي ترابي و فسخ قرارداد اين بازيکن، موضع تندي عليه وي داشته‌اند.
بعد از دربي البته يحيي گل‌محمدي انتقادات تندي را متوجه رسول پناه کرد و خواهان قطع همکاري اين باشگاه با عضو جنجالي و پرحاشيه را داشت که بارها با صحبت‌ها و عملکردي که داشته دردسرساز شده بود.
اکنون و دقايقي پيش مهدي رسول پناه وارد ساختمان باشگاه پرسپوليس شد تا کارکنان را با شوک مواجه کند. اين در حالي بود که رسول پناه طي ماه‌هاي اخير و بعد از انتخاب جعفر سميعي از سمت مديرعاملي کنار رفته بود و به عنوان مرد سايه در عضويت هيات مديره حضور داشت و از حضور در باشگاه براي جلوگيري از حواشي و پاسخگويي به رسانه‌ها خودداري مي‌کرد.
پيگيري خبرنگار ما نشان مي‌دهد که رسول پناه بعد از حضور در باشگاه جلساتي با بخش مالي و اداري داشته و طي اين مدت به دنبال حسابرسي امور در دوران حضورش در باشگاه بود و اينطور که شواهد نشان مي‌دهد او با انجام امور اداري کارهاي مربوط به پايان همکاري‌اش در اين باشگاه قرار دارد.
جدايي و پايان کار رسول پناه در پرسپوليس مي‌تواند يکي از حواشي بزرگ و پررنگ چند ماه اخير اين باشگاه را خاتمه دهد، اتفاقي که به گواه حاضران در باشگاه تنها ساعاتي به انجام آن باقي مانده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره