logo

عربشاهی: پرسپولیس مقابل آلومینیوم نباید به کمتر از ۳ امتیاز فکر کند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
عربشاهی: پرسپولیس مقابل آلومینیوم نباید به کمتر از ۳ امتیاز فکر کند

تسنيم/ پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس بايد مقابل آلومينيوم براي ۳ امتياز بازي کند و به چيزي کمتر از پيروزي فکر نکند.
ضيا عربشاهي در خصوص حاشيه‌هاي به وجود آمده در بازي فولاد خوزستان و صحبت‌هاي هاشمي‌نسب در پايان اين ديدار گفت: حواشي اين بازي چيز خاصي نبود و ما در بازي‌هاي ديگر هم کم و بيش اعتراض‌هايي را به داوران و تصميمات آنها از سوي مربيان و بازيکنان مي‌بينيم. هاشمي‌نسب بازيکن خوب و ملي‌پوش ما بوده و خيلي بچه نيک و بامعرفتي است. اصطلاحي در فوتبال هست که مي‌گوييم ممکن خون به مغز بازيکن و مربي نرسد و عکس‌العملي نشان دهد و اشتباه کند. در پايان بازي يک لحظه خون به مغز او نرسيد، خيلي استرس داشت و ناراحت بود و باعث شد آن حرف‌ها را به زبان بياورد. مطمئن هستم او از هواداران پرسپوليس عذرخواهي مي‌کند و نشان خواهد داد که چه مربي خوبي است. 
وي در خصوص مصدوميت همزمان حسيني و کنعاني‌زادگان مقابل فولاد تصريح کرد: بازيکنان پرسپوليس در اين مدت بازي‌هاي سنگيني را پشت سر گذاشتند، بنابراين هم فشار زيادي روي آنها بود و هم بچه‌ها بعد از فينال آسيا با استرس فراواني بازي مي‌کردند. اين شرايط روي خط دفاع و بويژه سيدجلال و کنعاني‌زادگان بيشتر حس مي‌شد. پرسپوليس در پست دفاع وسط با محدوديت مواجه شد و مدافعان مياني پرسپوليس بدون استراحت در تمام بازي‌ها بازي کردند که مقابل فولاد خوزستان هر دو مصدوم شدند. اميدوارم بازيکناني که توسط کادرفني جايگزين مي‌شوند به نحو خيلي خوبي بازي کنند.
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس  درباره بازي فرداي سرخپوشان مقابل آلومينيوم اراک  خاطرنشان کرد: قطعا بازي سختي است. آلومينيوم شرايط خوبي در هفته‌هاي گذشته داشته و درست است تازه به ليگ برتر آمده اما در بازي‌هاي قبل خود نشان داده حريف دست و پا بسته‌اي نيست. پرسپوليس بايد مقابل حريف اراکي‌اش براي 3 امتياز بازي کند و به چيزي کمتر از پيروزي فکر نکند.
عربشاهي يادآور شد: فکر مي‌کنم براي اولين بار است که سرخپوشان در اراک بازي مي‌کنند و اميدوارم با انجام يک بازي خوب 3 امتياز شيرين را مقابل آلومينيوم کسب کنند تا هرچه بيشتر به صدر جدول نزديک شوند و دل هواداران را مثل هميشه شاد کنند. پرسپوليس از همه لحاظ تحت فشار است و کادرفني و بازيکنان با کمک مديريت باشگاه مي‌توانند نتايج خوبي کسب کنند. اين تيم قهرمان 4 دوره گذشته ليگ است و همه هواداران منتظر پنجمن قهرماني پياپي پرسپوليس هستند. اميدوارم پرسپوليس با 6 امتيازي که از دو بازي عقب‌افتاده‌اش بگيرد بتواند به صدر جدول برسد و بيش از پيش به قهرماني نزديک شود. 

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره