برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تقابل صدرنشینان/ برگزاری دربی کرمان و گیلان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تقابل صدرنشینان/ برگزاری دربی کرمان و گیلان

تسنيم/ تيم‌هاي هوادار و استقلال خوزستان که با ۱۸ امتياز در صدر جدول ليگ دسته اول فوتبال جاي دارند، در هفته يازدهم مسابقات به مصاف هم مي‌روند.
هفته يازدهم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي کشور، عصر امروز (دوشنبه) با 9 ديدار پيگيري مي‌شود. در حساس‌ترين بازي هفته و در تقابل دو تيم نخست جدول، هوادار ميزبان استقلال خوزستان است.
هوادار نتايجي در حد يک مدعي جدي قهرماني گرفته و هفته گذشته هم با بهره بردن از نتايج ضعيف ساير مدعيان، به صدر جدول رسيد. آبي‌هاي اهوازي هم برخلاف نتايج فوق‌العاده ابتداي فصل، در پنج هفته گذشته تنها يک بار پيروز شده‌اند که به لطف نتايج هفته‌هاي قبل، تنها به‌خاطر تفاضل گل کمتر از هوادار در رتبه دوم ايستاده‌اند. برنده اين مسابقه شش امتيازي مي‌تواند تا حدودي از ساير مدعيان فاصله بگيرد و بازنده احتمالاً سقوطي چند پله‌اي تجربه مي‌کند.
شهرداري آستارا در دربي گيلان به مصاف ملوان بندر انزلي مي‌رود. شهرداري تاکنون فراتر از انتظارات ظاهر شده و در نيمه بالايي جدول ديده مي‌شود. نماينده آستارا از زمان حضور پايان رأفت، در چهار مسابقه به پنج امتياز رسيده است. در آن‌سوي ميدان، ديگر بازيکن پيشين پرسپوليس يعني مازيار زارع قرار دارد که ملوان را در حد مدعي قهرماني ساخته است. ملوانان در دو هفته گذشته به يک امتياز رسيده‌اند، اما فشار روي آنها با يک پيروزي برداشته مي‌شود.
دربي کرمان هم ميان مس کرمان و آرمان گهر سيرجان برگزار خواهد شد. پس از بازماندن از صعود به ليگ برتر به‌خاطر يک گل، مس کرمان امسال با رضا مهاجري هميشه بالانشين بوده و کمترين گل خورده را به نام خود زده است، اما شکست غيرمنتظره مقابل استقلال ملاثاني، نارنجي‌پوشان را از صدر جدول به زير کشيد. آرمان گهر هم در هفته‌هاي گذشته، دو تيم مدعي ملوان و هوادار را شکست داده و مي‌تواند باخت ديگري به نتايج شاگردان مهاجري بيفزايد.
پارس جنوبي ميهمان نود اروميه است. پارس پس از سه شکست متوالي مقابل سه تيم مدعي، هفته پيش بالاخره طعم پيروزي را چشيد و از سد شهرداري آستارا گذشت. شاگردان محمد نصرتي اين هفته برابر تيم قعرنشين به ميدان مي‌روند، اما کار چندان راحتي ندارند. نود پس از متحمل شدن هفت شکست پياپي، هفته گذشته اولين بُرد فصل خود را مقابل قشقايي تجربه کرد و به نجات از سقوط اميدوارتر شد.

برنامه ديدارهاي هفته يازدهم ليگ دسته اول فوتبال در زير آمده است:
دوشنبه 6 بهمن
گل ريحان البرز – قشقايي شيراز- ساعت 14- ورزشگاه انقلاب کرج
شهرداري آستارا- ملوان بندر انزلي- ساعت 14- ورزشگاه سردار جنگل رشت
مس کرمان – آرمان گهر سيرجان- ساعت 14- ورزشگاه امام علي (ع) کرمان
شاهين شهرداري بوشهر – رايکاي بابل- ساعت 14- ورزشگاه شهيد مهدوي بوشهر
فجر شهيد سپاسي شيراز – خيبر خرم‌آباد - ساعت 14- ورزشگاه پارس شيراز
هوادار تهران – استقلال خوزستان- ساعت 14- ورزشگاه شهداي اسلامشهر
استقلال ملاثاني – بادران تهران- ساعت 14- ورزشگاه تختي اهواز
خوشه طلايي ساوه – چوکاي تالش- ساعت 14- ورزشگاه کارگران تهران
نود اروميه – پارس جنوبي جم - ساعت 14- ورزشگاه تختي اروميه


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد